ט"ו ניסן התשפ"ד
23.04.2024
ההטרלה של הח"כ האלמוני

פנה למזכיר הממשלה: להוציא את השרים לחל"ת

חבר הכנסת יואל רזבוזוב מיש עתיד, פנה אל מזכיר הממשלה צחי ברוורמן ודרש להגדיר את הממשלה כעסק בלתי חיוני ועל כן להוציא את שרי הממשלה לחל"ת

פנה למזכיר הממשלה: להוציא את השרים לחל"ת
דיון אצל ראש הממשלה נתניהו צילום: באדיבות המצלם

הח"כ האלמוני יואל רזבוזוב מסיעת יש עתיד, פנה היום (שלישי) במכתב למזכיר הממשלה, צחי ברוורמן, בדרישה "להגדיר את הממשלה כעסק לא חיוני ולהוציא באופן מיידי את כל השרים לחל"ת".

"אנו נמצאים בעיצומו של משבר בריאותי וכלכלי מורכב וקשה" כותב רזבוזוב למזכיר הממשלה, ומוסיף, "לצערי, כבר תקופה ארוכה שהממשלה, שהיא הממשלה המנופחת ביותר בעולם המערבי, נכשלת במתן פתרונות מספקים בטיפול בנגיף הקורונה, גם בפן הבריאותי אבל בעיקר בפן הכלכלי".

לדברי רזבוזוב, "ישנם כ-900 אלף מובטלים במשק ומאות אלפי עצמאים שנמצאים כרגע בהשבתה מוחלטת כתוצאה מהחלטות הממשלה". הח"כ מציין כי "הממשלה אחראית באופן ישיר לנתונים הללו, כיוון שהיא סוגרת את הענפים האלה באופן רוחבי, על סמך תחושות בטן, ללא שום התבססות על נתונים".

לטענתו, "הממשלה לא מספקת פיצוי כספי מספק עבור כל אותם המובטלים והעצמאים אשר נקלעו למצב הזה בעקבות ההחלטות הרוחביות של הממשלה. קיימת הרגשה כללית בעם של ניתוק מוחלט בין הממשלה לבין העם".

"כל הניסיונות של הכנסת, דרך ועדת הקורונה, להציל את הממשלה הזאת מעצמה" כותב רזבוזוב, "נתקלים בהתנגדות ובשיטות הפחדה של מאפיה. הממשלה מנסה להשתיק את הוועדה, להדיח את יושבת הראש ולרוקן את הוועדה מתוכן".

"על כן", פונה חבר הכנסת בהטרלה לשם הכותרת אל מזכיר הממשלה ומבקש "בשם מיליוני אזרחים במדינת ישראל אשר מאסו במצב, ודורש ממך להגדיר את הממשלה כעסק לא חיוני, ולהוציא באופן מיידי את כל השרים לחל״ת. זהו צעד ראשון וחשוב בהתמודדות עם נגיף הקורונה ובהבראת המשק הישראלי".

יואל רזבוזוב קורונה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 8 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד