י"ט אדר ב' התשפ"ד
29.03.2024
לא לנסות עם ילדים

הזמר החסידי יצא שלילי מקורונה בזכות האקונומיקה

הזמר החסידי לא ידע את נפשו. הוא שהה במלונית הקורונה מזה למעלה מחודשיים ועדיין יצא חיובי בבדיקות. הפתרון שנמצא מבלי משים לב הוא התעסקות באקונומיקה, נשימת האדים ושטיפת כלים. והאם זה עוזר לחולים עם תסמינים נשימתיים? • הסיפור המלא

הזמר החסידי יצא שלילי מקורונה בזכות האקונומיקה
הזמר מנחם לוק צילום: משה גולדשטיין

מדור 'פטנט רשום' של עיתון 'המודיע' הוא אולי אחד המדורים הנקראים ביותר בעיתון האגודאי והשבוע נכתב בו, כי מי שנמצא חיובי לקורונה ומתעסק באקונומיקה - יוצא מיד שלילי לנגיף. 

אחת הקוראות הקבועות מספרת כי שמעה על אחד מהחיוביים לקורונה ששהו במלונית מפסח עד שבועות וכל בדיקה שעשה יצאה חיובית. בזה אחר זה הוא ערך בדיקות, אך ללא שינוי נראה באופק.

בצר לו, הוא חיפש אחר תעסוקה שתסיח את דעתו ממצבו העגום. הוא החל לעבוד במטבח המלון כשוטף הכלים. לצורך כך, הוא קיבל קערת מים ובה אקונומיקה וכך שטף את הכלים. 

לאחר יומיים מאז החל לשטוף הכלים, הוא נמצא שלילי, מה שהעלה בו את החשד שהעיסוק באקונומיקה ובאדים שהוא נשם, הם שהביאו לתוצאה המיוחלת. הקוראת מספרת למדור ב'המודיע', כי הוא הציע את זה לחיובי נוסף שהיה מאומת שבועיים ובאמת, אותו אחד קיבל תוצאה שלילית לאחר שאיפת אקונומיקה. 

לדבריה: זה מסביר את העובדה שגברים נדבקים בקורונה יותר מנשים כי אלה מנקות ובאות במגע יותר עם אקונומיקה. במאמר המוסגר היא מספרת כי גם נשיא ארה"ב דונלד טראמפ הציע שיכניסו לחולים אקונומיקה באינפוזיה, זה כמובן לא מעשי אך רואים שיש בסיס מציאותי לרעיון שלו. 

עורך המדור שוחח עם הזמר מנחם לוק מנתניה (חסיד צאנז וזמר חתונות נודע מ.ו.), שהוא בעל המעשה עם האקונומיקה מהמלון והוא מספר כי "אכן כך היה לא הצלחתי לצאת מהמלונית עד לסיפור עם האקונומיקה".

לוק מספר כי בתחילה היה עם תסמינים. חוסר טעם ומעט חום. אבל בהמשך, התסמינים כולם כבר עזבו והבדיקות המשיכו לצאת חיוביות ולא היה נראה שיש לזה סוף. 

הזמר מספר כי הוא הציע זאת לחברים: "אמרתי להם שייקחו בגד לבן, שאקונומיקה לא מזיקה לו. שישפשפו אותו היטב עם מים חמים ואקונומיקה ושיקרבו אחר כך את הבגד לאף, כדי לנשום את האדים, לקצת זמן כמובן. כולם אחר כך יצאו שליליים בבדיקה". 

כמובן שעדיין לא יודעים האם גם על חולים בעלי תסמינים זה עובד, אך מה שברור שכל מי שהמשיך לצאת חיובי זה עזר לו מיד.

כמובן שלהתעסק עם אקונומיקה זה לא משחק ילדים ולא מומלץ גם לחולה עם בעיות נשימה של קורונה לנשום אדי אקונומיקה אך לאדם בריא זה נראה שזה עובד. 

אקונומיקה קורונה עיתון המודיע מנחם לוק

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 50 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד