ב' אייר התשפ"ד
10.05.2024
לא בא לעבוד

ארבל עקץ את סמוטריץ': "מופע הטרלה מקצועי" • צפו

על רקע דרישת ח"כ סמוטריץ' להביא מחר למליאת הכנסת את הקמתה של ועדת חקירה פרלמנטרית שתדון באפליית הציבור החרדי, חבר הכנסת משה ארבל עקץ את סמוטריץ': "ישנה אפשרות להגיע לכנסת גם ביום שלישי ולעבוד קשה"

ארבל עקץ את סמוטריץ': "מופע הטרלה מקצועי" • צפו
בצלאל סמוטריץ'/משה ארבל צילום: הלל מאיר, פלאש 90

בעקבות הדרישה של חבר הכנסת בצלאל סמוטריץ׳ להקים ועדת חקירה שתדון באפליה החרדית שנחשפה בעידן הקורנה, ובה ידונו גם על אלימות המשטרה כנגד הציבור החרדי, חבר הכנסת משה ארבל (ש"ס) משיב לסמוטריץ' בעקיצה.

"אני פונה דרך ערוץ הכנסת לאנשי לשכתו, או בעצמו, לחבר הכנסת בצלאל סמוטריץ'", פתח חבר הכנסת משה ארבל את דבריו בוועדת הפנים. "במופע הטרלה מקצועי מתכנן מחר להביא לכנסת בקשה להקמת ועדה פרלמנטרית בנושא אלימות המשטרה".

ארבל עקץ את סמוטריץ׳ שפנה אליו ואמר: "חבר הכנסת סמוטריץ׳ ישנה אפשרות להגיע לכנסת גם ביום שלישי ולעבוד קשה ולהגיע לוועדת הפנים שמקיימת דיון כאן ולהיות נוכח בכנסת ולעבוד עבודה פרלמנטרית ולא להטריל במליאה".

"אם תרצה להמשיך לפקח אלך איתך לאולמי בתי המשפט" אמר ארבל. "לא מעלים בימי רביעי הטרלה וכל מיני אמירות של ועדת חקיקה פרלמנטרית ולא באים לעשות עבודה פרלמנרטית מאומצת וקשה". הוא סיים בעקיצה: "גם ביום שלישי הכנסת פתוחה ואתה מוזמן לבוא".

משה ארבל בצלאל סמוטריץ' אפליית חרדים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 16 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד