י"ח ניסן התשפ"ד
26.04.2024
מדינה גוועת ברעב

השלטון בצפון קוריאה קורא לתושבים לאכול צבים

המשטר בצפון קוריאה ממליץ לתושבים לאכול צבים על מנת שלא יגוועו ברעב. אמש הציגו מדענים במדינה מגוון רחב של כדורים ושיקויים אשר לטענתם יעילים בהתמודדות עם השמנת

השלטון בצפון קוריאה קורא לתושבים לאכול צבים
צפון קוריאה צילום: משה שי, פלאש 90

אם אין לחם תאכלו צבים: מדענים צפון קוריאנים הציגו אמש (שני) מגוון רחב של כדורים ושיקויים אשר לטענתם יעילים בהתמודדות עם השמנת יתר כחלק מהרצון להראות לעולם כי אין שם מחסור במזון. עם זאת, הם המליצו לתושבי מדינתם לאכול צבים כתוסף תזונה בשל המחסור החמור במזון.

בשל הסנקציות המופעלות על המדינה בעקבות תכנית הגרעין ההרסנית של השליט, במדינה קיים מחסור חמור באורז, תירס, פירות, דגים ובשר. נשיא צפון קוריאה הדיקטטור קים ג'ונג און אמר לנתיניו כי עליהם לאכול צבים על מנת שלא לגווע ברעב - כך דווח ב'סאן' הבריטי.

סין הקומוניסטית היא המדינה היחידה איתה יש לצפון קוריאה קשרים, ומאחר ונגיף הקורונה היכה בסין בעוצמה, הגבול היחיד הפתוח שיש לצפון קוריאה עם העולם החופשי, נסגר.

המשטר הודיע לנתינים, כי "יש לו מרכיבים תזונתיים חיוניים שונים, ביניהם חלבון, וויטמין יעיל לריפוי דלקת כבד, מונע לחץ דם ומחלות אחרות. יעיל לסוכרת ולילדים חלשים, ניתן להכין מרק, תבשיל או דייסה".

צפון קוריאה קים ג'ונג-און

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 4 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד