י"ב ניסן התשפ"ד
20.04.2024
"אין היתר למעשים"

פרטים חדשים: ליאת בן ארי ידעה על עבירות הבנייה?

מספר חודשים טרם גילוי עבירות הבנייה בנכס של בעלה של בן ארי, הועמדה הדירה להשכרה כשתי דירות נפרדות • על הפרסום היה חתום לכאורה בעלה של בן ארי

פרטים חדשים: ליאת בן ארי ידעה על עבירות הבנייה?
יחידות דיור בבנייה. אילוסטרציה צילום: יונתן זינדל, פלאש 90

בתחילת השבוע שפה עו"ד כנרת בראשי כי פקח של עיריית ראש העין גילה לטענתו עבירות בנייה בנכס בראש העין הרשום על שמה של ליאת בן ארי - התובעת בתיקי נתניהו, ובעלה.

מסמכים שפורסמו חשפו כי פקח בשם זיו מילר, ערך ביקורת ב-24 בפברואר 2020 וגילה כי בוצעו בנכס עבודות להפיכת הדירה לשתי דירות על ידי פתיחת פתח מחצר הבית ופתח נוסף מבחוץ ישירות אל מרתף הבית - עבודות שנעשו לכאורה ללא היתר. לדברי הפקח הוא בדק וגילה כי אכן העבודות נעשו ללא היתר. "כאשר חזרתי לעירייה לבדוק אם דברים אלו נעשו על פי היתר, גיליתי שאין היתר כלשהו למעשים אלו", סיפר מילר. רק חודש לאחר מכן הוגשה בקשה רשמית לפיצול.

בן ארי הגיבה באמצעות משרד המשפטים כי אין לה קשר לזה. "מדובר בנכס שנרכש על ידי קבוצת רכישה שבה השקיע בעלה. לא מדובר בדירת המגורים המשותפת של בני הזוג והמשפחה. לגברת בן ארי אין שום מעורבות בהשקעות ובעסקים של בעלה, שהוא אזרח פרטי מן השורה", נאמר בתגובה.

עם זאת, ב'ישראל היום' חשפו הבוקר (שלישי) כי ב-31 באוקטובר 2019 פורסמה מודעה באתר למכירת והשכרת נדל"ן המתארת את הנכס כיחידה אחת בת שבעה חדרים בשטח 220 מ"ר העומדת להשכרה תמורת 7,500 שקלים. על פי ועדת התכנון והבנייה המקומית, ב-7 בנובמבר הונפק טופס 4 לנכס, וכעשרה ימים לאחר מכן המודעה התעדכנה: ב-19 בנובמבר 2019 הפרסום פוצל לשתי יחידות הבית עצמו (חמישה חדרים) תמורת 6,500 שקלים. מספר ימים לאחר מכן פורסמה הדירה השנייה - דירת המרתף, להשכרה בסכום של 3,950  ומספר ימים לאחר מכן התעדכן המחיר ל-3,500 ש"ח. מי שחתום לכאורה על המודעות הוא בעלה של בן ארי.

מהפרקליטות נמסר ל'ישראל היום' כי "הגברת בן ארי מוסרת שאין בכוונתה להתבטא בנושא".
ליאת בן ארי ראש העין היתרי בנייה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד