י"א ניסן התשפ"ד
19.04.2024
עשרות חולים קשים מדי יום

אמ"ן: צפויים מאות מתים; משרד הבריאות: 1,000 חולים קשים בתוך 3 שבועות

דו"ח של מרכז המידע והידע למאבק בקורונה שבאגף המודיעין מזהיר כי במידה ומצב התחלואה בקורונה ימשיך כמות שהוא, צפויים למות עוד מאות חולים • משרד הבריאות: בתוך כשלושה שבועות נהיה עם 1,000 חולים קשים

אמ"ן: צפויים מאות מתים; משרד הבריאות: 1,000 חולים קשים בתוך 3 שבועות
פינוי חולה קורונה לאישפוז צילום: פלאש 90

מרכז המידע והידע למאבק בקורונה שבאגף המודיעין (אמ"ן) פרסם היום (רביעי) לפיהם במידה ומצב התחלואה בקורונה ימשיך כמות שהוא, צפויים למות עוד מאות חולים ומדי יום יתווספו עשרות חולים קשים.

עם זאת, לדבריהם מספר המתים והחולים במצב קשה מתון יחסית לגל הראשון כיוון שמרבית החולים אינם בקבוצות סיכון. "על סמך היקף התחלואה הנוכחי, ובפרט מספרם של החולים הפעילים מעל גיל 60, ובהיעדר שינוי מגמה משמעותי בקצב התפתחות התחלואה - אנו מעריכים כי מספר החולים החדשים במצב קשה צפוי לגדול בחודש הקרוב לעשרות רבות ביממה, ובהתאמה מספר המתים המצטבר יגיע לטווח מאות רבות", אמרו במרכז.

בתוך כך, במשרד הבריאות הציגו הערכה בדיון עם ראש הממשלה כי בתוך כשלושה שבועות נהיה עם 1,000 חולים קשים - כך מדווח ירון אברהם ב'חדשות 12'.

נזכיר, כי מאז אמש בחצות אובחנו בישראל 1,203 חולי קורונה חדשים. מאז פרוץ המגיפה חלו בישראל 53,559 איש, כאשר מתוכם 22,647 כבר החלימו. מספר החולים הפעילים חצה כאמור את רף ה-30 אלף ועומד על 30,488 חולים פעילים, מתוכם 129 במצב בינוני ו-256 במצב קשה. עם זאת, מספר המונשמים ירד במעט ועומד על 77. ארבעה חולי קורונה נפטרו מחצות, מה שהעלה את מספר הנפטרים הכולל ל-424. בסך הכל מאז יום שלישי שעבר נפטרו בישראל 49 בני אדם.

קורונה משרד הבריאות אגף המודיעין בנימין נתניהו

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד