י"ח אדר ב' התשפ"ד
28.03.2024
יצאו בזול

לונדון: שני צעירים שהיכו רב, יהיו תחת פיקוח

שני צעירים שהיכו דיין מישראל בעת שביקר בלונדון הבירה, יצאו בעונש קל יחסית. תכנית שיקום ועוצר ביתי למשך חודש, 12 שעות ביום

לונדון: שני צעירים שהיכו רב, יהיו תחת פיקוח
התוקפים במצלמת אבטחה צילום: צילומסך

נערים, בני 15 ו-16, ששמם לא פורסם מסיבות משפטיות, נידונו אתמול (שלישי) בבית המשפט לנוער בסטרטפורד שבלונדון בגין תקיפה גזענית.

הנערים קיבלו תוכנית שיקום לנוער שתימשך 12 חודשים, עוצר ביתי בפיקוח אלקטרוני מהשעה 18:00 עד 6:00 בבוקר למשך 30 הימים הבאים, ותוספת תשלום של 21 ליש"ט שתשולם על ידי כל אחד מהם. על פניו זהו עונש קל מדי. כמו כן הוטל עליהם לקחת חלק בתוכנית מודעות לקבל את האחר למשך עשרה ימים.

מהמשטרה נמסר כי "פשע שנאה אינו נסבל ואנחנו לוקחים עבירות כאלה ברצינות יתרה. אירוע זה מדגיש את המאמצים שאנו מוכנים לעשות כדי לאתר חשודים, זה מרגיז שהנערים סירבו לקחת אחריות על פשעיהם, אני מקווה שההרשעה העניקה לקורבן משהו".

האירוע התרחש בנובמבר האחרון, כאשר החשודים הכו וקיללו רב ששמו לא פורסם, והותירו אותו מדמם על הרצפה. שוטרים שהגיעו לזירה לא מצאו זכר לאף קרבן או עדים.

למחרת קיבלה המשטרה הודעה כי אדם נוסף הותקף בערב הקודם באותו מקום. שוטרים ממחוז האקני פתחו מיד בחקירה. הם ניסו ליצור קשר עם הקרבן הראשון, אולם עד מהרה הבינו שהוא עזב את לונדון בטיסה שתוכננה מראש.

ימים ספורים לאחר התקיפה, דיווחנו ב'בחדרי חרדים' כי הרב שהותקף, הוא דיין בבית הדין הרבני בישראל, ששמו לא פורסם, שהיה בביקור בלונדון לרגל לחתונה משפחתית כשהותקף, אחרי שבת הוא חזר לארץ מיד מבלי לדבר עם המשטרה המקומית.

משטרת המטרופולין של לונדון יצרה קשר עם הרב בן ה-54, לאחר שחזר לישראל וגבתה ממנו עדות, על פי הדיווח, אישה התערבה בכדי להפסיק את התקיפה נגד הרב.

בינתיים המשיכה המשטרה בחקירה, כולל שיחות עם אלה שדיווחו כי היו עדים לאירועים, ובדקו במצלמות אבטחה ממקומות סמוכים, כדי לברר במדויק את השתלשלות האירועים.

על פי הדיווח אז בחשבון הטוויטר של ארגון 'השומרים', סמוך לשעה 21:45 ביום שישי (ליל שבת), ניגשו לרב שני צעירים כשהלך לאורך פארק אמהרסט בסטמפורד היל, שני בני נוער מתוארים כשחורים ולבושים בגדים כהים עם קפוצ'ון על ראשם, על פי החשד, בני הנוער צעקו לרב "להרוג יהודים", והוסיפו קללות וניבולי פה, הם הכו אותו והותירו אותו מדמם על הקרקע.

אנטישמיות בלונדון תקיפת רב תקיפה אלימה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד