י"ז ניסן התשפ"ד
25.04.2024
הסרטון והתגובה

לקראת ההצבעה: גפני וסמוטריץ' בעימות הדדי "אין לי זמן להטרלות"

ח"כ גפני צילם סרטון בו הוא פונה לחבר הכנסת בצלאל סמוטריץ' אחרי שהלה הודיע כי יעלה להצבעה הקמת ועדת חקירה שתבדוק את נושא האכיפה הבררנית כלפי הציבור החרדי • בסרטון אומר גפני "בצלאל, אני עסוק בעשיה ומטפל בעניין, נצביע נגד". "מחכה לראות מה המתיחה הבאה שלך". סמוטריץ לא נשאר חייב ושיגר תגובת נגד

לקראת ההצבעה: גפני וסמוטריץ' בעימות הדדי "אין לי זמן להטרלות"
משה גפני/בצלאל סמוטריץ צילום: מרים אלסטר/נועם ריבקין פנטון, פלאש 90

בסרטון שצילם חבר הכנסת משה גפני, הוא יוצא במתקפה כנגד חבר הכנסת בצלאל סמוטריץ׳ ומסביר מדוע הוא צפוי להתנגד להצעתו להקים ועדת חקירה לדון על ניהול משבר הקורונה והתנהלות הממשלה מול המגזר החרדי.

"תשמע", פונה חבר הכנסת גפני בסרטון לחבר הכנסת סמוטריץ' ואומר: "נניח ואתה מציע היום הצעת חוק שמכפילה את תקציב הישיבות, ומעניקה לי סמכות בלעדית בנושאי דת ומדינה. אני וחבריי נצביע נגד".

גפני אומר: "אני רוצה לומר לך את מה שאמרתי גם לראש הממשלה: חבל שאתה וחבריך לא חלק מהקואליציה הזאת. יש לכם מה לתרום בה", והוא תוקף, "אבל בצלאל, אנחנו במשבר, ואני, בניגוד אליך, עסוק לצלוח אותו. אין לי זמן לספינים ולהטרלות של חבר יקר שנשאר באופוזיציה".

"אני מבין אותך", הוא מוסיף, "מבין את הצורך שלך לעשות זאת, ורק לפני שבועיים אני וחבריי, תמכנו בהצעה שלך להקים ועדת חקירה על התנהלות שופטי בית המשפט העליון. עכשיו, אתה מבקש הקמת ועדת חקירה על אכיפה בררנית נגד המגזר החרדי. אני כל היום עוסק בזה. נפגש עם ראש הממשלה והשר לבטחון הפנים, אנשי המל"ל ואנשי משרד הבריאות כדי לתקן את המצב".

גפני מסביר כי "ההבדל הוא, שאנחנו בעבודה ללא הפסקה. ואתה כרגע, לצערי, בהפסקת פרסומות. אנחנו נצביע נגד ההטרלה השבועית. ואני במתח לראות מה תהיה המתיחה הבאה שלך".

סמוטריץ' לא נשאר חייב, בהודעה שפרסם מסר, שלום הרב גפני, אני לא אעשה סרטון מושקע כמו שלך עם מוזיקת רקע, אתה יודע, תשעת הימים. אבל עזוב, אתה רוצה לקרוא לזה הטרלה, רוצה לקרוא לזה מהלך פוליטי, קרא לזה איך שאתה רוצה. תזכור רק שאתה עצמך הגשת הצעה דומה רק בשבוע שעבר.

סיפרת בסרטון שנפגשת עם ראש הממשלה. תזכיר לי, זה לא אתה שהחרמת את הפגישה עם נתניהו בשעה שכל חבריך לרבות מדגל התורה השתתפו בה, בדיוק בנושא הזה שאני מבקש עליו ועדת חקירה?

וממה נפשך, אומר סמוטריץ', אם אתה עסוק בזה כל כך הרבה ובשטח אין תוצאות והאפליה נמשכת, אולי נתניהו לא סופר אותך ולכן צריך וועדת חקירה פרלמנטרית?

עוד הוא תוקף, אני גם לא כל כך מבין. אמרת שאתה עסוק כל הזמן במשבר הקורונה וההתמקדות באפליה נגד החרדים מפריעה בזה. אז גם אתה כשאתה עוסק בזה כמו שאתה טוען מפריע למאבק בקורונה?

בקיצור, עזוב פוליטיקה קטנה של יחסי קואליציה אופוזיציה. אנחנו תומכים עניינית בלא מעט הצעות שלך למרות שאנחנו באופוזיציה ואתה בקואליציה. תהיה ענייני ואל תפנה עורף לבוחרים שלך. בוא נקים ביחד את הוועדה, תובילו אותה אתם ותתקנו את העוול שנעשה לציבור החרדי. אנשים אחים אנחנו.

בצלאל סמוטריץ משה גפני אלימות משטרתית

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 9 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד