ג' אייר התשפ"ד
11.05.2024
לאור התפשטות המחלה רח"ל

הרבי חתם: בבעלזא קוראים להוסיף תהילים אחרי התפילה

לאור המצב קשה השורר בארץ הקודש והתפשטות נגיף הקורונה בגל השני, חתמו חברי בית הדין של חסידות בעלזא על מכתב הקורא לציבור להוסיף פרקי תהילים אחרי התפילה עד יעבור זעם. על המכתב חתם באורח נדיר גם האדמו"ר מבעלזא

הרבי חתם: בבעלזא קוראים להוסיף תהילים אחרי התפילה
הרבי מבעלזא בתפילה צילום: אנשיל בעק

בית הדין 'מחזיקי הדת' של חסידות בעלזא מפרסם היום (רביעי) מכתב חיזוק תחת הכותרת "רחמים שאלי" ובו הם קוראים לציבור החסידים בארץ ובעולם להוסיף אחרי תפילת שחרית את פרקי תהילים של אותו יום. 

"הננו בזה לעורר על עניין אמירת תהלים בצבור שסגולתה לבטל גזרות רעות ולהמתקת הדינים" הם כותבים. "על כן לאור התפשטות המחלה רח"ל, יש לתקן בכל בתי המדרשות והיכלי הישיבות הקדושות, שבסיום תפלת שחרית יאמרו בקביעות הש"צ עם הקהל את מזמורי התהילים של אותו יום, כפי שהם מחולקים לימי החודש, ועד יעבור זעם יוסיפו לומר עוד שלשה מזמורים, מזמור כ' ומזמור קכ"א ומזמור ק"ל".

"והשי"ת ישמע שוועתינו וישלח מהרה רפואה שלמה לכל חולי עמו ישראל ויעצור את התפשטות המחלה, ויסיר מכל עמו ישראל כל מיני חולי וכל מיני מדוה וכל מיני דלות ועניות ואביונות, והימים יתהפכו במהרה לששון ולשמחה ולמועדים וימים טובים בביאת משיח צדקנו ובנין בית מקדשנו ותפארתנו בב"א הכו"ח בצפיה לרחמי שמים, הביד"צ דקהל מחזיקי הדת בארץ ישראל". 

על המכתב חתומים הראב"ד הגאון רבי חיים צבי שפירא, וחברי הבד"ץ הגאון רבי מאיר צבי בראנד, הגאון רבי חיים דוד שובקס, הגאון רבי שמאי קהת הכהן גרוס, הגאון רבי יעקב גרינוולד והגאון רבי אברהם צבי דירנפלד, כשלמכתב מצטרף באורח נדיר האדמו"ר מבעלזא. 

חסידות בעלזא קורונה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 44 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד