ט"ו ניסן התשפ"ד
23.04.2024
צפו בתיעוד

רגע לפני אסון: השוטרים חילצו שלושה שסירתם התהפכה בכנרת

שלושה גברים תושבי טבריה שיצאו אמש לשייט בכנרת, נקלעו למצוקה לאחר שסירתם התהפכה. שוטרי השיטור הימי שאיתרו את השלושה במהירות חילצו אותם מהמים כאשר אחד מהם במצב בינוני. צילום: דוברות המשטרה

רגע לפני אסון: השוטרים חילצו שלושה שסירתם התהפכה בכנרת
חילוץ סירה בכנרת צילום: דוברות המשטרה

אתמול (שלישי) בשעות הערב המוקדמות, התקבלה הודעה במוקד המשטרה מאדם שטען כי סירתו, יחד עם שני חבריו התהפכה וכי הם נמצאים במצוקה סמוך לחוף גולן בכנרת.

לדברי המודיע, הם יצאו לשוט בסירה ממונעת, כשלפתע הסירה התהפכה, בנס הם הצליחו לטפס ולשבת על החלק התחתון ההפוך של הסירה, אך הסירה מתחילה לשקוע והם לחוצים וזקוקים לעזרה מידית.

שוטרי שיטור הימי 'כנרת' שהוזעקו למקום, החלו לבצע סריקות לאיתורם. תוך זמן קצר כל השלושה, תושבי טבריה אותרו כ-3 ק"מ מקו החוף, כששניים מהם ישובים על החלק התחתון של הסירה ההפוכה והגבר השלישי במרחק של 15 מטרים מהסירה בתוך המים. הגברים היו חגורים בחגורות הצלה כשרוח חזקה נושבת והגלים הגבוהים מסכנים את חייהם.

השוטרים חילצו את הגברים והעלו אותם לסירה המשטרתית בעוד הסירה שלהם שקעה. אחד הגברים נפצע באורח בינוני והשניים האחרים באורח קל. הם פונו להמשך טיפול רפואי לבית חולים פדה-פוריה.

במשטרה שבים ומדגישים לציבור העוסק בספורט ימי או מפליגים באגם הכנרת, כי במשך כל הפעילות יש להיות חגורים בחגורת הצלה, אין להיכנס למים תחת השפעת אלכוהול ויש להצטייד בטלפון נייד בשהייה ממושכת ובכל בעיה או סכנה יש לדווח בהקדם האפשרי למוקד 100 של המשטרה.

 

חילוץ בכנרת התהפכות כנרת שיטור ימי

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד