י' ניסן התשפ"ד
18.04.2024
בהשקעה של 140 מיליון ש"ח

לראשונה: פרוייקט פינוי בינוי ענק בבני ברק

פרוייקט פינוי הבינוי הראשון בבני ברק יוצא היום לדרך. ההיערכות לפרוייקט החלה לפני למעלה מארבע שנים, וצלחה מהמורות בירוקרטיות רבות

לראשונה: פרוייקט פינוי בינוי ענק בבני ברק
רחוב בבני ברק צילום: Tomer Neuberg/Flash90

בצל ההתמודדות עם ההתפרצות הקשה של הקורונה בבני ברק, יוצא היום (רביעי), לדרך פרוייקט פינוי הבינוי הראשון בבני ברק. ההיערכות לפרוייקט החלה לפני למעלה מארבע שנים, וצלחה מהמורות בירוקרטיות רבות, כמו התמודדות עם תוואי הרכבת הקלה ודיונים עם הדיירים הנוכחיים.

את הפרוייקט שמתפרס על שטח של 3 דונם, מובילה ומבצעת חברת אורבניטופ בבעלות הרב פנחס זלצמן ובליווי של עו"ד שמואל אפל. החברה מתמחה בפרוייקטים של פינוי בינוי ותמ"א 38 ומבצעת בימים אלה 17 פרוייקטים שונים של פינוי בינוי ותמ"א במספר ערים ברחבי הארץ. בין השאר צברה החברה ניסיון בבניה ייעודית לציבור החרדי עם בנייתה של שכונת נאות הפסגה במודיעין עילית ופרוייקטים באלעד ובבית שמש.

הפרוייקט, הינו ה'פינוי-בינוי' הראשון בבני ברק ובציבור החרדי שמתמודד עם מצוקת דיור קשה – בכלל.

מיקומו האסטרטגי של הפרוייקט, שיושב על אחת הנקודות הסואנות בגוש דן – צומת הרחובות ז'בוטינסקי ואבוחצירא ובסמוך למרכז העסקים של בני ברק – BBC, יהפוך אותו לפרוייקט הנדל"ן הנחשק של הציבור החרדי.

טקס חתימת החוזה עם הקבלן המבצע שהתקיים היום בשטח הפרוייקט, מציין את תחילתו של אחד הפרוייקטים הבודדים לציבור החרדי באיזור המרכז בשנים האחרונות. בשבועות הקרובים יחלו העבודות בשטח, שאמורות להסתיים בעוד פחות משנתיים.

במתחם יוקמו 4 בניינים בשטח כולל של 9,000 מ"ר למגורים, 500 מ"ר שטחי מסחר וחניה תת קרקעית משותפת לכל הבניינים. מספר הדירות שיפונו עומד על 33, ופרוייקט הבניה יכלול 108 דירות בגדלים שונים ושטחי מסחר.

פינוי בינוי

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 4 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד