י"ח ניסן התשפ"ד
26.04.2024
הרבי ימריא לארה"ב

יש ממשיך: נין ראשון נולד לאדמו"ר מויז'ניץ

שמחה גדולה בחסידות ויז'ניץ לרגל הולדת הנין הראשון לאדמו"ר מויז'ניץ בן לנכדו בכורו הרב שלום שמחה הגר, בתוך השלושים על פטירת סב רעייתו הרבי מצאנז גריבוב זצ"ל. האדמו"ר ימריא לברית בארה"ב ויישאר עד לחודש אלול. כל הפרטים ב'בחדרי חרדים' 

יש ממשיך: נין ראשון נולד לאדמו"ר מויז'ניץ
הרבי מויז'ניץ בריקוד עם בנו ונכדו אבי הבן צילום: יהו

שמחה גדולה בויז'ניץ: נין ראשון בן אחר בן נולד לאדמו"ר מויז'ניץ, נכד לבנו יחידו הרה"צ רבי חיים מאיר הגר בן הרב שלום שמחה הגר שהתחתן בחודש תמוז בשנה שעברה. 

בעקבות השמחה האדמו"ר צפוי להמריא לארה"ב להשתתף בשמחת הברית שתיערך בערב תשעה באב בניו יורק. 

כזכור, בחתונה הגדולה שנערכה בחודש תמוז בשנה שעברה נישא הנכד שלום שמחה עם רעייתו הכלה בת הרה"צ רבי יהושע רובין, בנו של האדמו"ר מגלאגוב וחתן האדמו"ר הישיש מצאנז גריבוב זצ"ל שנפטר לפני פחות מחודש, המשמש ר"מ בישיבת סאטמר בויליאמסבורג.

יצוין כי הרבי לא נסע השנה לעיירת הנופש מלויה שבשוויץ ושוהה בימים אלה בדירת הנופש שלו בערד. ביום שני הגיע הרבי באישון ליל לכותל המערבי לבדו וישב כאחד האדם בין המתפללים ואמר פרקי תהלים.

משם המשיך להר הזיתים. שם פקד את ציון חותנו גאב"ד שטראסבורג וחבר בד"ץ העדה החרדית הגה"צ רבי אברהם דוד הורוויץ זצ"ל וכן את ציונו של האור החיים הקדוש זי"ע.

ל'בחדרי חרדים' נודע כאמור כי הרבי צפוי לצאת לארצות הברית לשמחת הברית כשבשלב זה לא ידוע כמה זמן ישהה שם הרבי ואפשר שיחליט להמשיך ולנפוש באחד מעיירות הנופש בסביבה עד לשלהי חודש אלול ימי הרחמים והסליחות. במהלך ביקורו יקבל את חסידיו לעצה וברכה.

התרגשות רבה שוררת בקרב חסידי ויז'ניץ עם היוודע הבשורה המשמחת ובאו של האדמו"ר להשתתף בשמחת הברית אשר תתקיים בשכונת בורו פארק, 

מרכז חסידי ויז'ניץ ממשיך

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 5 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד