י"ט ניסן התשפ"ד
27.04.2024
משתיים יוצאים שלושה

ההורים התרגשו: שתי אחיות, שלושה תינוקות בהפרש של שעה

בבית החולים קפלן ילדו אתמול שתי אחיות, בהפרש של שעה ועשרה, שלושה תינוקות, כאשר אחת מהן ילדה תאומים והשניה בת נוספת, ההורים התרגשו

ההורים התרגשו: שתי אחיות, שלושה תינוקות בהפרש של שעה
פגייה צילום: הדס פרוש, פלאש 90

הצוות הרפואי בחדר הלידה בביה"ח קפלן התרגשו אתמול (רביעי) מאוד כאשר בשני חדרי לידה סמוכים ילדו בהפרש של שעה ו 10 דקות שתי אחיות, גלי הרשקוביץ, תושבת קריית עקרון ושני הולצר גניש תושבת רחובות. גלי ילדה תאומים, בן בשעה 3:26 לפנות בוקר ובת בשעה 3:50 לפנות בוקר, אחותה שני ילדה בן בשעה 5:00 לפנות בוקר.

גלי, שילדה את התאומים בן ובת, סיפרה כי היא הגיעה לאשפוז בבית החולים קפלן לפני כמה ימים בגלל צירים וכשהגיעה לחדר הלידה נאמר לה שגם אחותה שני נמצאת בחדר סמוך. "תארנו לעצמנו שנלד בתאריכים סמוכים אך לא האמנו שהלידות יהיו באותו הלילה", היא אומרת.

שני, שילדה בת, הוסיפה שהתקשרה לאמא שלה וביקשה שתגיע לשמור על הילדים בבית כי היא צריכה לצאת לבית החולים ללדת, אך מיד הודיעה לה האמא ואמרה, שהיא כבר שומרת על הילדים של גלי שנמצאת אף היא בחדר הלידה בקפלן, מיד ששמעה זאת שני הקפיצה את אבא שלה. "סבא וסבתא התרגשו מאוד כי קיבלו שלושה נכדים בלילה אחד...".

גלי ושני ביקשו להודות לצוות המסור והתומך בבית חולים קפלן. "הם נותנים מעצמם המון גם בתקופה לא פשוטה זו, האנושיות והאכפתיות שלהם מעל הכל. זה מה שהיולדת הכי צריכה לפני, במהלך ולאחר הלידה, ועל כך תודתנו מכל הלב״.

תינוקות תאומים לידה אחיות בית חולים קפלן

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 4 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד