י"ח ניסן התשפ"ד
26.04.2024
"בעל ניסיון רב שנים"

דקות אחרי פרישתו של ברבש, נתניהו מינה פרויקטור חדש

רגעים מספר לאחר פרישתו של ברבש, נתניהו ואדלשטיין מינו פרויקטור חדש • "בעל ניסיון ניהולי רב שנים במערכת הבריאות, כיהן בעבר גם כמנכ"ל משרד הבריאות, והקים בתחילת משבר הקורונה את פרויקט "מגן אבות ואמהות" להגנה על אנשי גיל הזהב מהקורונה"

דקות אחרי פרישתו של ברבש, נתניהו מינה פרויקטור חדש
פרופ' רוני גמזו צילום: הדס פרוש, פלאש 90

דקות לאחר התפטרותו של פרופסור גבי ברבש, ראש הממשלה בנימין נתניהו ושר הבריאות יולי אדלשטיין החליטו למנות את מנהל בית החולים איכילוב, פרופסור רוני גמזו, לתפקיד פרויקטור הקורונה הלאומי ולמנהל מרכז השליטה.

לדבריהם, "פרופסור גמזו, בעל ניסיון ניהולי רב שנים במערכת הבריאות, כיהן בעבר גם כמנכ"ל משרד הבריאות, והקים בתחילת משבר הקורונה את פרויקט "מגן אבות ואמהות" להגנה על אנשי גיל הזהב מהקורונה".

כזכור, בתחילת השבוע פורסם כי פרופסור גבי ברבש קיבל הצעה מראש הממשלה בנימין נתניהו לכהן כ'פרויקטור הקורונה'. ברבש התנה את קבלת התפקיד בסמכויות נרחבות ובכך שיהיה תחת סמכות קבינט הקורונה ולא תחת משרד הבריאות. הערב הודיע ברבש כי בעקבות הכשל בחלוקת הסמכויות בינו לבין משרד הבריאות הוא מוותר על התפקיד.

ראש הממשלה נתניהו כתב הלילה בחשבון הטוויטר שלו: "החלטתי למנות את מנהל בית החולים איכילוב, פרופסור רוני גמזו, לתפקיד פרויקטור הקורונה הלאומי. רוני הוא בעל ניסיון ניהולי רב שנים במערכת הבריאות, שכיהן בעבר גם כמנכ"ל משרד הבריאות והקים את פרויקט "מגן אבות ואמהות" להגנה על אנשי גיל הזהב מהקורונה. נעבוד יחד וננצח. בהצלחה רוני!".

קורונה גבי ברבש רוני גמזו בנימין נתניהו יולי אדלשטיין

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד