י"ט ניסן התשפ"ד
27.04.2024
יש פרויקטור

אדלשטיין על גמזו: "הטובים ביותר לשטח העקומה"

במהלך סיור שערך שר הבריאות יולי אדלשטיין במרכז הרפואי שמיר, הוא התייחס לפרופ' רוני גמזו שמונה לפרויקטור הקורונה: "לוקחים את הטובים על מנת להשתלט על העקומה"

אדלשטיין על גמזו: "הטובים ביותר לשטח העקומה"
אדלשטיין בתדרוך בבית החולים צילום: באדיבות המצלם

שר הבריאות יולי (יואל) אדלשטיין סייר הבוקר (חמישי) במרכז הרפואי שמיר (אסף הרופא) לאחר שחנך מיון נשים ומיון מילדותי ע"ש הלמסלי, יחד עם מנהלת בית החולים, ד"ר אוסנת לבציון-קורח. במהלך הסיור ביקר השר במרכז סגול בתאי הלחץ, במחלקות הקורונה ועוד.

במהלך הביקור התייחס אדלשטיין למינויו של פרופ' גמזו לפרויקטור הקורונה ואמר כי "אני מאוד שמח שאחד כמו פרופ' גמזו יהיה לנו לעזר בכל מה שקשור במאבק בקורונה. אנחנו לוקחים את הטובים על מנת להשתלט על העקומה ולעשות כל מה שיכולים כדי להיאבק בנגיף הארור הזה. ברור לגמרי שלמערכת הבריאות יש הרבה מאוד משימות מעבר לקורונה ואנחנו רוצים לאפשר למערכת להמשיך לפעול".

על ההסכם עם האחיות הוא אמר כי "אנחנו שמחים שאחרי עשרות שנים של הרעבת המערכת הבאנו בשורה של 400 רופאים ו 2000 אחיות ו 700 אנשי מקצועות פרא רופאיים וכוח עזר וכולי תקווה שזה הישג ראשון אך רחוק מלהיות אחרון כי ברור לכולכם שהצרכים מרובים".

כזכור, בתחילת השבוע פורסם כי פרופסור גבי ברבש קיבל הצעה מראש הממשלה בנימין נתניהו לכהן כ'פרויקטור הקורונה'. ברבש התנה את קבלת התפקיד בסמכויות נרחבות ובכך שיהיה תחת סמכות קבינט הקורונה ולא תחת משרד הבריאות. הערב הודיע ברבש כי בעקבות הכשל בחלוקת הסמכויות בינו לבין משרד הבריאות הוא מוותר על התפקיד.

 

קורונה יולי אדלשטיין רוני גמזו משרד הבריאות

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד