ח' ניסן התשפ"ד
16.04.2024
"אנשי אמונה ומעשה"

הגרי"מ לאו נועד עם מנכ"ל השירות האזרחי

הרב הראשי לישראל לשעבר ורבה של תל אביב הגרי"מ לאו נועד עם ראובן פינסקי מנכ"ל השירות האזרחי • במהלך הפגישה נערכה התייעצות בנוגע למספר מהלכים ויוזמות שעל הפרק, כשהרב לאו חולק מעצותיו וניסיונו לטובת הענין

הגרי"מ לאו נועד עם מנכ"ל השירות האזרחי
הרב לאו עם ראובן פינסקי צילום: חברים

מנכ"ל הרשות לשירות לאומי אזרחי, ראובן פינסקי, נועד עם רבה של תל אביב, הרה"ג ישראל מאיר לאו, לצורך התייעצות וקידום עניינים שונים הנוגעים למערך המתנדים החרדים בשירות האזרחי שע"י ארגון חברים.

בתחילת הפגישה סקר פינסקי בפני הרב את מגוון הפתרונות והמסלולים אותם מציע השירות האזרחי למתנדבים החרדים, כשהדגש הוא על מתן אפשרות לעשיה משמעותית למען הזולת והחברה, תוך שמירה והקפדה על כל גדרי ההלכה ואורח החיים החרדי. בנוס, פירט המנכ"ל בהרחבה את התרומה הרבה של המתנדבים במסגרת המאבק בנגיף קורונה.

הרב לאו עם ראובן פינסקי // צילום: חברים

בהמשך נערכה התייעצות בנוגע למספר מהלכים ויוזמות שעל הפרק, כשהרב לאו חולק מעצותיו וניסיונו לטובת הענין.

הרב הביע את התפעלותו הרבה מהעשיה של המתנדבים החרדים ומאופן ניהול המערך כולו ע"י ארגון חברים. הרב ציין כי הוא מכיר את ראשי הארגון באופן אישי ויכול להעיד ש"מדובר באנשי אמונה ומעשה, חדורי תחושת שליחות, רצון, הבנה ויכולת לפעול למען הכלל והפרט ברגישות וביעילות".

הרב ביקש למסור את ברכתו למתנדבים החרדים שימשיכו לקדש שם שמים בעשייתם הברוכה. מנכ"ל הרשות הודה לרב על הזמן שהוא הקדיש לטובת הפגישה וכן על הליווי והתמיכה שלו במשרתים ובמערך השירות לכל אורך הדרך.

 

חברים שירות לאומי אזרחי הרב ישראל מאיר לאו

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד