י"ז ניסן התשפ"ד
25.04.2024
התרופה הפלאית

הסטטיסטיקה מוכיחה: זה החיסון שפועל נגד הקורונה

בעוד העולם כולו עומד משתומם נוכח הגל השני וההרסני, תרופה אחת נמצאה בדוקה ומנוסה. לפני כשנה חתמו אלפים לקרן "והסירותי" וקיבלו את ה"גזירה" מרשכבה"ג מרן שה"ת רבנו הגר"ח קנייבסקי שליט"א לשמירה והצלה מכל חולי ומגפה. עד רגעים אלו, באורח נס, לא ידוע על אדם אחד שנפטר מקרב אותם אלפים

הסטטיסטיקה מוכיחה: זה החיסון שפועל נגד הקורונה
הרב חיים קנייבסקי צילום: קופת העיר

בימים טרופים אלו, בעידן מתעתע ומבלבל שבו אין דבר בטוח לגבי העתיד ולגבי הסכנות האורבות לפתחנו ומאיימות על כל היקר לנו, נמצאה נוסחה אחת יעילה, המצילה במאה אחוז מסכנת הנגיף הקטלני.

העולם מתקדם בפראות לקראת גל שני של קורונה. בעוד ההתעסקות של מרבית האנשים היא סביב הסגר והאי נוחות שנוצרה, ישנם אנשים רבים שנכנעים לנגיף ונפטרים.
באורח פלאי ממש, סגולה אחת התגלתה כיעילה במאת האחוזים. לפני כשנה חתמו אלפי אנשים לקרן "והסירותי" של קופת העיר. בתמורה לכך הם זכו לברכה מיוחדת מאת רשכבה"ג מרן שה"ת רבנו הגר"ח קנייבסקי שליט"א שבירך כי מי שיתרום לקרן 'והסירותי' עבור החולים, מידה כנגד מידה לא יהיו בביתו חולים. עד עצם היום הזה, כל מי שלקח חלק בתרומה לקרן, זכה להינצל מפני הסכנות ההרסניות של המחלה. מבין האלפים שהיו שותפים, לא נמצא נפטר אחד!

רוצים לקבל את ברכת הגר"ח להנצל מהקורונה? הכנסו>>>

לפני שנה איש עוד לא ידע את אשר טומן לו העתיד. כשהתפללנו בראש השנה ואמרנו את הטקסט המצמרר "מי יחיה ומי ימות, מי בקיצו ומי לא בקיצו…" מגיפה עולמית נדמתה לנו כחלום באספמיה.
אולם למרן שה"ת שליט"א מבט שמרחיק ראות וחכם עדיף מנביא…
יש לציין כי זו לא הבטחה, זו השתדלות. וההשתדלות הזאת עושה את שלה, ויש לה תוצאות מוכחות. אבל מעשינו יכולים לעכב
וגם כאן, מול הקורונה. מי שחותם על 'והסירותי' עושה את ההשתדלות המקסימלית שניתן לעשות.

רשכבה"ג מרן שה"ת רבנו הגר"ח קנייבסקי שליט"א גם מתפלל בעצמו. בכל שבת מברכים, בערב ראש חודש – הוא מתפלל על התורמים לקרן 'והסירותי' שהחודש יעבור עליהם בשלום.

כיום הרשימה שלו מתארכת, כל יום וכל שבוע נוספים תורמים חדשים, אנשים שחותמים את עצמם לחיים. הרשימה גדלה – וכשהיא מגיעה אליו בערב ראש חודש הבא הוא מביט בה ויודע שזו רשימת האנשים שלא ימותו החודש. רשימת הניצולים. ניצולי הקורונה. אלו שעשו את כל ההשתדלות האפשרית שלא תפגע בהם המגיפה.
כי כשניתנה רשות למשחית להשחית, הוא לא מבחין בין צדיק לרשע, אלא פועל על פי הרשימה שלו ולעת עתה כל מי שמופיע ברשימת הניצולים, נמחק מרשימת המתים.

רוצים לקבל את ברכת הגר"ח להנצל מהקורונה? הכנסו>>>

 

קופת העיר חיסון לקורונה הגר"ח קנייבסקי

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 7 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד