י"ט אדר ב' התשפ"ד
29.03.2024
"מלאכים בלבן"

לראשונה: השר לבש סרבל ונכנס למחלקת קורונה

מחזה שלא רואים כל יום תועד היום בבית חולים אסף הרופא בבאר יעקב. שר הבריאות שהגיע לסיור, אזר אומץ ועלה על המדים המאפיינים את הצוותים הרפואיים בימים אלה ונכנס למחלקת הקורונה כדי לשוחח ולעודד את המאושפזים • צפו

לראשונה: השר לבש סרבל ונכנס למחלקת קורונה
השר אדלשטיין בביקור במחלקת קורונה צילום: באדיבות המצלם

לראשונה, שר הבריאות יולי אדלשטיין נכנס לתוך מחלקת קורונה. היה זה היום (חמישי) בעת ביקור בבית החולים שמיר אסף הרופא,יחד עם מנהלת בית החולים, ד"ר אסנת לבציון-קורח.

במהלך שהותו במחלקה השר לבש את המיגון הנדרש למי שנכנס למקום: סרבל מגן, מסכה n95, ערדליים, מסכת מגן פלסטיק, כובע וכפפות. בנוסף לערכת המיגון, השר ענד תג עליו מתנוססת תמונתו, בדומה לנהוג בקרב עובדי המחלקה, על מנת שהחולים במחלקה יוכלו לזהותו.

בפוסט שפרסם לאחר מכן כתב השר אדלשטיין: ""מלאכים בלבן". אין מסורים יותר מצוותי הרפואה של מדינת ישראל. היום, לראשונה, נכנסתי בעצמי לתוך מחלקת קורונה במרכז הרפואי שמיר (אסף הרופא). כמובן חמוש במיטב אמצעי המיגון שניתן. חוויה לא פשוטה, חום אימים ולחות נוראית בתוך הסרבל. זאת היתה חוויה אחת שלי לשעה אחת ביום אחד. תחשבו על הטיפול המסור 24/7 של כל הרופאות והרופאים, האחיות והאחיות וצוותי מחלקות הקורונה".

אדלשטיין במסדרונות בית החולים.

הוא סיפר לעוקביו: "שוחחתי עם החולים שהיו מלאים בתשבחות לצוות המדהים. אבל הם העבירו מסר נוסף, חשוב לא פחות: נגיף הקורונה הוא לא "שפעת עם יחסי ציבור". הנגיף הארור הוא אכזר ואינו מבדיל בין דת, גזע ומין. אני מעביר אליכם את בקשתם: תשמרו על עצמכם! תשמרו על אבא ואמא ועל סבא וסבתא! תקשיבו להנחיות. הן באמת נכתבו בדם".

יולי אדלשטיין אסף הרופא קורונה משרד הבריאות שר הבריאות

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד