י"ב ניסן התשפ"ד
20.04.2024
התייחסות ראשונה

נתניהו: "לא חותר לבחירות - זה אבסורד"

במהלך מסיבת העיתונאים שקיים הערב לצד שר הבריאות והפרויקטור החדש פופ' רוני גמזו, נשאל נתניהו על המשברים בקואליציה שמעידים על רצונו בהקדמת הבחירות | "לא צריך בחירות, צריך תקציב. זה ישרת את המשבר" | בכחול לבן הגיבו: "ראש הממשלה צריך להפסיק לדרדר לבחירות"

נתניהו: "לא חותר לבחירות - זה אבסורד"
בנימין נתניהו בקלפי צילום: Marc Israel Sellem/POOL

יממה לאחר ההצבעה במליאת הכנסת שמערערת את יציבות הממשלה, כשהאיום להליכה לבחירות נמצא כעת שוב על השולחן, ראש הממשלה בנימין נתניהו מתייחס הערב (חמישי) לראשונה למצב וטוען כי הוא לא חותר לבחירות.

לשאלת עיתונאי 'חדשות 12' יאיר שרקי במסיבת העיתונאים, הבהיר ראש הממשלה, "אני לא חותר לבחירות, זה אבסורד. אנחנו בעיצומו של משבר הקורונה וצריך להעביר תקציב, אפשר להעביר תקציב בדקה".

"כל הכלכלנים אומרים שצריך להעביר לזמן קצר (חד שנתי) לא לחבר לשיקולים פוליטיים", ציין נתניהו שהוסיף כי "הסיבה היחידה שנלך לבחירות זה כי לא נעביר תקציב, יש קצת זמן. אין לנו זמן".

הוא סיים את דבריו ואמר, "לא צריך בחירות, צריך תקציב. זה ישרת את המשבר ויאפשר את החיבור ואת החלפת הממשלה", כשהוא מתייחס לרוטציה בינו לבין בני גנץ בתום שנה וחצי.

מ'כחול לבן' נמסר בתגובה לדברי נתניהו: "ראש הממשלה צריך להפסיק לדרדר לבחירות ולעשות שני דברים: לטפל במשבר הקורונה באמצעות תקציב ארוך טווח ולעמוד בהסכם שחתם עליו לפני חודשיים. אזרחי ישראל כבר הבינו: עם תרגילים פוליטיים אי אפשר ללכת לכספומט".

תקציב המדינה בנימין נתניהו מפלגת כחול לבן בחירות מוקדמות

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד