י"ט ניסן התשפ"ד
27.04.2024
איבד שליטה ונתקע במשאית

צפו בתיעוד • גנב את הרכב ונתפס לאחר מרדף משטרתי

במשטרת ישראל התקבלה תלונה על אדם שהחנה את רכבו ונכנס למשך דקה אל המאפייה, כאשר יצא ראה שרכבו נגנב • לאחר מרדף של השוטרים אחריו, תוך שהוא מנגח מכוניות בכביש ומשאית חונה, הוא נבלם ונעצר ע"י השוטרים • צפו

צפו בתיעוד • גנב את הרכב ונתפס לאחר מרדף משטרתי
הנהג יצא מהרכב צילום: מתוך הסרטון

ביום חמישי שעבר התקבל במשטרת ישראל דיווח על גניבת רכב ברח' טשרניחובסקי בכפר סבא. מבדיקה ראשונית של השוטרים התברר כי בעל הרכב חנה בסמוך למאפייה וירד מהרכב למס' דקות כאשר הוא מותיר את הרכב מונע והמפתחות במתג ההתנעה. באותו עת, החשוד עבר במקום, נכנס לרכב ונסע מהמקום כשהוא נוהג ללא רישיון נהיגה.

זמן קצר אחרי, החשוד אותר כשהוא נוהג בפראות בטייבה, במהירות ותוך כדי שניידות משטרה רודפות אחריו, חצה צומת במהירות, חצה מספר צמתים ברמזור אדום ונסע בנתיב תנועה נגדי. בהמשך, החשוד סטה לנתיב הימני ופגע בשלושה רכבים ובמשאית.

כתוצאה מנהיגתו של החשוד, נגרם נזק לרכבים.

מעצרו של החשוד, בן 54 מטירה, הוארך מעת לעת בבית משפט השלום בפתח תקווה ואתמול מחלקת תביעות של המשטרה הגישה נגדו כתב אישום בעבירות של גניבת רכב, נהיגה ברכב ללא ביטוח, נהיגה ללא רישיון, נהיגה פוחזת של רכב וחבלה במזיד ברכב. יחד עם כתב האישום הוגשה נגד החשוד גם בקשת מעצר עד לתום ההליכים המשפטיים נגדו.

משטרה רכב רכב גנוב גנב

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד