י' ניסן התשפ"ד
18.04.2024
מתקפה חריגה

סגה"ש מקלב מאשים את נתניהו: "תוקע טריז בינינו לבין כחול לבן"

אם חשבנו שיחסי נתניהו והחרדים יושרו לאחר פגישתו עם יו"ר דגל התורה גפני אתמול, הרי שבא הבוקר סגן השר מאותה מפלגה ויוצא במתקפה חריפה על ראש הממשלה מעל גבי ביטאונה הרשמי. הוא מאשים את האחרון כמי שמנסה לסכסך בין החרדים לכחול לבן | וגם: נתנגד לבחירות

סגה"ש מקלב מאשים את נתניהו: "תוקע טריז בינינו לבין כחול לבן"
בנימין נתניהו/אורי מקלב צילום: נועם ריבקין-פנטון/יונתן זינדל, פלאש 90

סגן שר התחבורה אורי מקלב מתייחס למשבר ביחסים בין הסיעות החרדיות לראש הממשלה בנימין נתניהו, ברקע ההצבעה שעוררה סערה בכנסת ביום רביעי, שלטענתו ראש הממשלה נתניהו רק מנסה לסכסך בין החרדים לכחול לבן.

"אם נתניהו יגיש הצעה לפיזור הכנסת, אנחנו נתנגד לה. אין סיבה להכניס את המדינה לעוד סבב בחירות הזוי ומיותר", הודיע מקלב בראיון שהעניק לביטאון המפלגה 'יתד נאמן'.

סגן השר מ'דגל התורה' הוסיף ואמר: "אנחנו יודעים את האמת מי אשם, נתניהו עשה הכול לתקוע טריז בינינו לכחול לבן. חבל מאד מבחינתו, כי זה יכול לפעול נגדו כבומרנג". זאת לאחר שלאחרונה התקרבו בדגל התורה לחברי כחול לבן.

מקלב אמר עוד בראיון על יו"ר הליכוד בנימין נתניהו כי "אין לו תמיכה כפי שהייתה לו בסבבים הקודמים. אפילו בתוך מפלגתו יש בעיות קשות ומריבות, שרק יתעצמו ויצופו עוד יותר. יש ליכודניקים רבים שחשים תסכול עמוק מהמצב וזה מתבטא בסקרים".

"כאשר יש למישהו נגיעות אישיות, קשה לו לראות עוד מהלכים אחרים. כיום אין לו הרבה אנשים סביבו שיכולים לומר לו את האמת. יתכן שהוא חושב שאם הוא יבצע תכנית כלכלית כזו או אחרת וייטיב עם הציבור, ישכחו מהכל ויתמכו בו שוב", הוסיף מקלב למתקפה החריגה כלפי נתניהו.

אורי מקלב בנימין נתניהו יתד נאמן מפלגת כחול לבן

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד