ט"ז ניסן התשפ"ד
24.04.2024
חרד למערכת הבריאות

ראש הממשלה ג'ונסון על מתנגדי החיסון: "ממש טיפשים"

ראש ממשלת בריטניה בוריס ג'ונסון כינה את מתנגדי החיסונים "טיפשים" וקרא לכולם להתחסן משפעת לקראת החורף הקרוב. הדברים על רקע החשש הכבד מחורף קשה שיוביל לקריסת מערכת הבריאות בממלכה

ראש הממשלה ג'ונסון על מתנגדי החיסון: "ממש טיפשים"
בוריס ג'ונסון צילום: יונתן זינדל, פלאש 90

בוריס ג'ונסון אמר בסוף השבוע האחרון כי חיסון שפעת הוא דבר שיכול לסייע בהגנה על עובדי מערכת הבריאות במקרה ויגיע גל שני של נגיף קורונה בהמשך השנה. ג'ונסון אמר כי האנשים המתנגדים לחיסון "הם פשוט ממש טיפשים".

ראש הממשלה דיבר על מתנגדי החיסונים, כמו אלו המתנגדים לחיסון שפעת, ואמר לרשת 'סקיי ניוז', "הם טיפשים".
ג'ונסון הסביר כי "אנחנו רוצים שכולם יקבלו חיסון נגד שפעת לקראת החורף הזה וזו הסיבה שאנחנו מפעילים את התוכנית הגדולה ביותר אי פעם לחיסון נגד שפעת".

ג'ונסון הדגיש כי בריטניה קודם כל תיתן חיסון לילדי בתי ספר עד גיל 7, לנשים בהריון, לאנשים מעל גיל 65, אבל אז זה יורחב לאנשים בני 50 עד 65.

"כעת הסיבה לעשות זאת היא להגן על עובדי מערכת הבריאות בחודשי החורף, מכיוון שברור שעדיין יש לנו את נגיף הקורונה, עדיין יש לנו את האיום של גל שני, וחיוני להוריד את הלחץ הזה מאנשי מערכת הבריאות על ידי חיסון נגד שפעת ואני באמת מקווה שכולם יעשו זאת".

הוא אמר כי הוענק לרשויות המקומיות תקציב בגובה של 3.7 מיליארד ליש"ט, במטרה לסייע להם לעצור את התפשטות הנגיף. ג'ונסון הוסיף כי 600 מיליון ליש"ט הוכנסו ל"תכנית נגד זיהום".

דבריו באים לאחר שהממשלה הודיעה לפני מספר ימים כי היא מתכוונת להכפיל את תוכנית החיסון נגד שפעת בחורף ל -30 מיליון איש השנה, עם חיסון בחינם לכל גילאי ה-50 ולילדים עד גיל 11.

בשנה שעברה קיבלו כ -15 מיליון מיליוני אנשים חיסון נגד שפעת עונתית, אך השרים מקווים שזה יעלה ל -30 מיליון מיליון בחורף הקרוב

בוריס ג'ונסון קורונה חיסון נגד שפעת

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד