י"ט ניסן התשפ"ד
27.04.2024

המדריך המקיף לבחירת רמקולים ממותגים ניידים

מהם הרמקולים הניידים הקיימים בשוק? כיצד לבחור את הרמקול המושלם וכיצד נדע לזהות איזה רמקולים הם איכותיים ואיזה פחות? על כל זאת ועוד בכתבה שלפניכם

המדריך המקיף לבחירת רמקולים ממותגים ניידים
רמקול נייד משוכלל צילום: יעל בר ניהול

עולם הרמקולים הניידים תופס תאוצה בשנים האחרונות וכיום כמעט בכל בית ניתן למצוא רמקול נייד כזה או אחר.

תחום מוצרי הפרסום וקידום המכירות זיהו את המגמה ההולכת וגוברת של ביקוש עבור רמקולים ניידים וכיום ניתן למצוא בכל חברות מוצרי פרסום רמקולים ממותגים עבור חברות וארגונים לחלוקה לעובדים ולקוחות. במאמר הבא נסביר אודות הרמקולים בניידים הקיימים בשוק, כיצד לבחור את הרמקול המושלם וכיצד נדע לזהות איזה רמקולים הם איכותיים ואיזה פחות בנוסף נפרט אודות הליך מיתוג הרמקולים וכיצד הנכון והטוב ביותר למתג אותם.

רמקולים בכל מיני צבעים...

אם תדפדפו בקטלוג הרמקולים הניידים שלנו תגלו מגוון ענק של סוגי רמקולים ביניהם ניתן למצוא רמקול נייד בייסיק בעל רמקול אחד בעוצמה של 3 וואט, רמקול נייד מוגן מין שניתן להשתמש אתו גם באמבטיה, רמקול נייד בעל 2 רמקולים ובעוצמה של 5 וואט כל רמקול ואפילו רמקול נייד המשמש כמערכת סטריאו בעל סראונד ועוצמת שמע חדים וגבוהים בנוסף ממגוון הרמקולים הקיימים בשוק ניתן למצוא רמקולים עשויים פלסטיק, סיליקון, ציפוי בד ומתכת כמובן שאופן בחירת הרמקולים הממותגים עבור החברה או הארגון שלכם תהיה חייבת להיות בהתאם לתקציב אותו הגדרתם – כאן ניתן לומר כי מה שהפך את הרמקולים הניידים למוצר פרסום מצוין הוא הטווח הגדול במחירים כך שניתן למצוא רמקול נייד במחיר של קרוב לעשרה שקלים וניתן למצוא רמקול נייד שעולה כמה מאות שקלים בצורה זו יכול כל בעל עסק להתאים את הרמקול הממותג המתאים עבור התקציב שלו.


רמקול נייד • קרדיט: יעל בר ניהול

כך תבחרו את הרמקול המושלם

רמקולים ממותגים למטרות פרסום וקידום מכירות וכאלו היהפכו למוצר הפרסום המושלם עבורכם צריכים להיות באיכות סטנדרטית עם מקום בולט בחזית למיתוג לוגו החברה ובתקציב הנכון – רמקול סטנדרט צריך להיות בעל עוצמה של לא פחות מ -3 וואט כמו כן עדיפות לרכישת רמקול הכולל סוללת ליתיום הניתנת להטענה ויהיה זה בונוס אם הוא כולל קורא כרטיס זיכרון, כניסת כבל יו.אס.בי וכו' .

כיצד למתג רמקול בצורה נכונה ותהליך המיתוג

מטרתו של כל מוצר פרסום וקידום מכירות הוא למשוך כמה שיותר תשומת לב לכיוון לוגו החברה כך שכאשר הרואה את הלוגו יתקל בו הוא ייחרט בזכרנו ותהיה הכרה רחבה יותר למותג לכן תמיד נעדיף עד כמה שהדבר מתאפשר להדפיס את הלוגו על גבי הרמקול בגודל מקסימלי ובנוסף להדפיס במיקום בולט ונראה לעין.

את הרמקול הנייד נמתג בעזרת דפוס טמפון זהו דפוס המשמש להדפסה על משטחים שאינם ישרים כאשר הגלופה של דפוס הטמפון משמשת כמעין כרית המתעגלת בהתאם למוצר אותו מצמידים אליה. ניתן להדפיס מספר צבעים על גבי הרמקולים הניידים אך צריך לקחת בחשבון כי לכל צבע ישנו צורך בייצור גלופה להדפסה כך שככל שתבחרו יותר צבעים למיתוג כך גם מחיר ההדפסה יעלה בהתאם.

לסיכום! אין עוררין כי חלוקת רמקולים ניידים ממותגים עשוי להיטיב מאוד עם העסק המחלק אותו בתור מוצר פרסומי או מוצר מקדם מכירות זוהי מתנה שכולם ישמחו לקבל ומתנה המייצגת חדשנות טכנולוגית.

הכתבה נכתבה ע"י יעל בר ניהול

רמקולים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד