ט"ז ניסן התשפ"ד
24.04.2024

התחלתם לקנות ברשת? כך תקנו נכון

היתרונות בקניה מקוונת הם רבים בוודאי בתקופה מאתגרת זו בה יציאה למרכז הקניות עם ילדים מורכבת יותר מבשגרה, אתרי האונליין פתוחים בכל שעה ובכל מקום כן כן גם אחרי שהילדים כבר ישנים הבית מסודר ואת יושבת עם פיג'מה על כוס קפה בסלון הממוזג

התחלתם לקנות ברשת? כך תקנו נכון
סייל מכירות צילום: pixsabay

בתקופה האחרונה קניות האונליין הפכו לחלק מחיי היום יום שלנו כמעט ולא תמצאו חנות בקניון שלא מתדהרת בחנות מקוונת, והלקוחות? הם זורמים כמו נהר, גם כאלה שנמנעו עד עתה מצטרפים רוכשים ונהנים.

היתרונות בקניה מקוונת הם רבים בוודאי בתקופה מאתגרת זו בה יציאה למרכז הקניות עם ילדים מורכבת יותר מבשגרה, אתרי האונליין פתוחים בכל שעה ובכל מקום כן כן גם אחרי שהילדים כבר ישנים הבית מסודר ואת יושבת עם פיג'מה על כוס קפה בסלון הממוזג.

באתרי האונליין תמצאי סיילים מבצעים שונים וכן! לרבים מהאתרים בקניה מעל סכום מסוים המשלוח חינם מה שהופך את הקניה לכדאית עוד יותר.


שמלה ברשת גולברי • צילום: ניר יפה

אחת הסיבות שישנם כאלה שנמנעים מלקנות בצורה מקוונת הם הונאות שונות שימי לב לקנות רק באתרים מוכרים, שימי לב שקיבלת במייל לאחר ההזמנה אישור על ההזמנה וקבלה כך תוכלי לעקוב אחר ההזמנה ולוודא שהיא בדרך אלייך.

קיבלת את הפריטים שהזמנת ולא אהבת? אל תתעצלי מדיניות ההחזר היא עד 60 יום לקבלת החזר כספי ברוב האתרים מבינים את צרכי הלקוח ומאפשרים החזר כספי מלא.

שוחחנו עם מנהלי שיווק מאתרי אונליין מובילים על מנת להבין מה מיחד את האתר שלהם.


נעלי קרוקס ברשת וישוז • צילום: עמירם בן ישי

אורלי מנהלת השיווק ברשת האופנה גולברי מספרת על האתר המקוון של הרשת "אתר האון ליין של רשת גולברי עובד סביב השעון, הלקוחות מרוצים והקניות באון ליין נוחות ונגישות לכל אחת, האתר מתייחד במחלקת אאוטלט עם פריטים במחיר מוזלים ומשלוח חינם בקניה מעל 99 ₪ אנחנו מזמינים את הנשים להנות מהמבצעים והשפע שבאתר האון ליין של GOLBARY".

ברשת ההנעלה ווישוז מספרים על אתר האינטרנט של הרשת "באתר כ-2000 דגמי נעליים עם שלל המותגים הקיימים ברשת כמו הוקה, בלנסטון, קרוקס, מוזס בנוסף למותגי הפרייבט לייבל, לפונים בשירות הלקוחות המתלבטים על מידות הנעל אנו לרוב ממליצים לקחת את המידה הגדולה יותר"

גולברי קניות און ליין

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד