י"ח אדר ב' התשפ"ד
28.03.2024

רשת SACARA משיקה: ערכת טיפול וטיפוח ייחודית לעור הפנים בימי הקורונה

מותג האיפור והטיפוח סקארה משיק ערכת טיפול וטיפוח ייחודית, המיועדת לשמירה על עור הפנים בימי הקורונה וכוללת סבון מוס לניקוי הפנים לעור מגורה, ג'ל לטיפול נקודתי , זוג מסיכות לעור רגיש וג'ל אלוורה להרגעת העור

רשת SACARA  משיקה: ערכת טיפול וטיפוח ייחודית לעור הפנים בימי הקורונה
ערכת קורונה - סקארה צילום: קית גלסמן

החיים בצל נגיף הקורונה מחייבים אותנו לנקוט באמצעי זהירות כגון שמירת מרחק, הקפדה על היגיינה ועטיית מסכה. עטיית מסכת פנים בימים חמים אלו  גורמת לא אחת לאי נוחות, הזעת יתר ונזקים לעור הפנים.

מותג האיפור והטיפוח סקארה משיק ערכת טיפול וטיפוח ייחודית, המיועדת לשמירה על עור הפנים בימי הקורונה וכוללת סבון מוס לניקוי הפנים לעור מגורה, ג'ל לטיפול נקודתי , זוג מסיכות לעור רגיש וג'ל אלוורה להרגעת העור.

  • סבון מוס לניקוי הפנים לעור בעייתי- בעקבות החיכוך של בד המסכה עם עור הפנים עלולה להופיע פריחה או התפרצות של אקנה. השימוש בסבון מקציף לניקוי יסודי ועדין של העור יסייע בחיטוי ואיזון העור. הסבון מכיל חומצה סליצילית פרה רפואית המסייעת בהסרת תאים מתים, ריפוי פצעונים וייעודית לטיפול באקנה. (20 ₪)
  • ג׳ל טיפול נקודתי לעור בעייתי-באזורים שבהם המסכה באה במגע ישיר עם העור עלולים להופיע פצעונים הן בשל החיכוך עם העור והן בשל הצטברות לכלוך, סומן ואיפור. הג׳ל המרוכז הוא הפתרון המושלם שכן הוא מטפל בבעיה באופן נקודתי. (25 ₪)
  • זוג מסיכות kn95 לעור רגיש-חשוב ביותר לשים לב לסוג המסכה ולחומר שממנו היא עשויה. מסכת kn95 מותאמת במיוחד לעור רגיש היות והיא עשויה מבד אנטי-בקטריאלי ידידותי לעור, מאפשרת נשימה נוחה שכן אינה צמודה לעור וקלה לשימוש. (19 ₪)
  • ג׳ל אלוורה- עטית מסכה לאורך זמן עלול להוביל להופעת שטפי דם ואף נפיחות ועל כן במצבים אקוטיים מסוג זה מומלץ למרוח שכבה דקה של ג׳ל אלוורה להרגעה מהירה ויעילה. אלוורה הוא צמח הידוע בתכונותיו הרפואיות. בעליו מצוי ג׳ל המכיל חומרים פעילים המשמשים לשיכוך כאב, הפחתת מצבים דלקתיים וסיוע לתהליך התחדשות העור ותיקונו. (5.90 ₪)

טיפ מומחי סקארה : הקפידו על שימוש  בקרם לחות לפנים- השימוש במסכה שעות ארוכות מוביל לספיגת הלחות הטבעית של עור הפנים והופעת יובש. לשם כך חשוב מאוד למרוח קרם לחות רצוי כזה שעתיר בשמנים טבעיים, אלוורה ומינרלים של ים המלח המסייעים באגירת הלחות בתאי העור העמוקים לאורך זמן.

מחירים: 

סבון מוס לניקוי הפנים לעור בעייתי-  20 ₪

ג׳ל טיפול נקודתי לעור בעייתי-   25 ₪

זוג מסיכות kn95-   19 ₪

ג׳ל אלוורה-  5.90 ₪ 

להשיג בלעדית בסניפי רשת SACARA ברחבי הארץ ובאתר האון ליין www.sacara.co.il

 

סקארה קורונה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד