כ"ד ניסן התשפ"ד
02.05.2024
"לי יש 700 נכדים"

כשבניו של ראש הממשלה באו לאיש וועד הכשרות

שעות לאחר פטירתו של איש 'העדה' ר' עמרם בלוי זצ"ל, נודע ל'בחדרי חרדים', כי לפני כשני עשורים כאשר נפל ראה"מ המנוח אריק שרון למשכב, הגיעו בניו אל ר' עמרם שבעצמו חלה כמה פעמים ושוחרר וניסו לשמוע ממנו מהי נוסחת הקסם | תשובתו העזיבה אותם בפחי נפש

כשבניו של ראש הממשלה באו לאיש וועד הכשרות
ר' עמרם ז"ל בישיבת וועד הכשרות צילום: באדיבות המצלם

אמש (מוצאי שבת) נפטר בירושלים יו"ר וועד הכשרות של בד"ץ העדה החרדית, הרב החסיד רבי עמרם בלוי זצ"ל, שהיה בן 88 והשאיר אחריו משפחה ענקית.

לידי 'בחדרי חרדים' הגיע סיפור יפה שסופר אחר מיטתו. בעשרים השנים האחרונות, חלה ר' עמרם ז"ל כמה פעמים קשות ותמיד הצליח בחסדי שמים להבריא ולהשתחרר כנגד כל הסיכויים.

לפני כ-15 שנים היה חולה מאוד וכבר הגיעו צאצאיו למעמד יציאת נשמה ואיכשהו בנס גלוי התעורר והבריא לגמרי, והמשיך לעבוד כרגיל עד לפני חודשיים.

ראש הממשלה המנוח אריאל שרון ז"ל עבר את אותו הדבר, תקופה קצרה אחר כך ומיד לאחר שהרב בלוי הבריא, הגיעו אליו בניו של אריק שרון כדי לשמוע ממנו מה הוא עשה שהם עוד לא עשו בכדי שאביהם יבריא גם כן.

ענה להם ר' עמרם: "יש לי משהו שלא תוכלו להשיג כנראה". השרונים ענו שכסף זו לא בעיה אצלם.

הסביר להם ר' עמרם את דבריו ואמר: "כשאני שכבתי במצב קריטי בבית החולים, עמדו 700 נכדים שלי בכותל המערבי והתפללו עבורי. אין לכם סיכוי והם יצאו בפחי נפש".

עמרם בלוי אריק שרון

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 11 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד