ח' ניסן התשפ"ד
16.04.2024
כתב אישום

איים על הוריו: הלילה הזה ארצח את כולכם

בן קם באביו: כתב אישום הוגש נגד צעיר אשדודי שבשבוע שעבר איים על הוריו כי ירצח אותם, זאת לאחר שסירבו לספק לו בירות וסיגריות. הרצח נמנע והסתיים ללא אסון הודות לשכנים הערניים שהזעיקו את המשטרה לשמע הצעקות והאיומים

איים על הוריו: הלילה הזה ארצח את כולכם
משטרה במאה שערים צילום: יונתן זינדל, פלאש 90

משטרת ישראל עצרה חשוד שאיים לפגוע קשות בהוריו ותקף אותם. אתמול (ראשון) הוגש נגדו כתב אישום.

ביום שני שעבר בשעות הצהרים התקבל דיווח במוקד המשטרה מאזרחים, אודות צעקות וקריאות לעזרה הנשמעות מדירת השכנים בבניין באשדוד.

שוטרי משטרת ישראל הגיעו למקום האירוע במידי והבחינו בתוך הדירה בגבר בשנות ה-30 לחייו, אשר צועק על הוריו ומאיים לרצוח אותם.

החשוד נעצר על ידי השוטרים והובא לחקירה במשטרת אשדוד.

במהלך החקירה התברר כי החשוד דרש מאביו לקנות לו בירה וסיגריות במידי ולאחר שהתבקש על ידי אביו להמתין עד שיסיים לאכול - החל לצעוק לעברו ואמר לו כי "הלילה הזה כולכם אני ארצח, הלילה אני לא ישן, לא יכול לישון בלי שתיה, בלי כלום". מיד לאחר מכן דחף החשוד את אביו, תפס אותו בחולצה ואמר לו; "אני יהרוג אותך, אני אחנוק אותך אם לא תקנה לי עכשיו בירה וסיגריות".

בהמשך ניגש החשוד אל אמו ואמר לה "היום אני אגמור אתכם".

במהלך חקירה מהירה ומקצועית נגבו על ידי חוקרי המשטרה עדויות ונאספו ראיות כנגד החשוד.

אתמול הוגש כנגד החשוד על ידי חטיבת התביעות במשטרת ישראל כתב אישום חמור בגין איומים ותקיפה בבית משפט השלום באשקלון. כמו כן הוגשה בקשה לעצור את החשוד עד תום ההליכים נגדו.

מהמשטרה נמסר: "משטרת ישראל רואה בחומרה רבה אירועי אלימות, והשוטרים יפעלו בכל האמצעים והמישורים על מנת לאתר את אותם עבריינים אלימים ולמצות עימם את הדין".

כתב אישום איום ברצח

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 6 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד