י"א ניסן התשפ"ד
19.04.2024
נגיף השנאה

מאות אלפים הצטרפו; חרם על טוויטר

בעקבות ה'ציוצים' האנטישמיים הרבים בתקופה האחרונה שמתפרסמים באפליקציית המסרים המפורסמת - טוויטר, והטיפול הלקוי בהם מצד ההנהלה, פתחו מאות אלפים בחרם על טוויטר שיארך כ-48 שעות • בין מובילי המחאה נמצאים ארגונים רבים ידידי ישראל וחברי פרלמנט וביניהם גם רבה הראשי של בריטניה

מאות אלפים הצטרפו; חרם על טוויטר
חרם על טוויטר צילום: Pixabay

מאות אלפים, ביניהם יהודים ולא יהודים ידידי ישראלי פתחו בחרם על טוויטר של 48 שעות כדי למחות על הטיפול הלקוי של טוויטר בפוסטים אנטישמיים.

בין האנשים והארגונים המחרימים את טוויטר, עד יום רביעי נמצאים הרב הראשי הבריטי אפרים מירוויס, וקודמו בתפקיד הרב ג'ונתן סאקס, חברי פרלמנט, ידידי ישראל וארגונים יהודיים מובילים בקנדה ובארצות הברית.

הרב מירוויס פרסם מכתב למנכ"ל טוויטר מר ג'ק דורסי וקרא לפעולה נגד אנטישמיות בפלטפורמה שהקים.

המחאה צברה תאוצה לאחר שהשחקנית היהודית טרייסי-אן אוברמן, צייצה כי היא שוקלת לנטוש את טוויטר בגלל התעלמות של טוויטר מפוסטים אנטישמיים של וויילי, זמר בריטי שפרסם פוסטים אנטישמיים אגרסיביים ותאוריות קונספירציות.

פעיל בריטי בשם שאול פרימן פנה לאוברמן ברעיון לקדם חרם, פרימן הייתה פעילה בעבר במאבק נגד אנטישמיות במפלגת העבודה באנגליה.

אוברמן הודיעה ​​על החרם ביום שבת באמצעות האשטאג- NoSafeSpaceForJewHate "אין מקום בטוח לשנאת יהודים". במהלך סוף השבוע הצהירו מאות אלפים על כוונתם להשתתף בחרם של 48 שעות על טוויטר, הם כללו גם יהודים מובלים וגם בעלי ברית שאינם יהודים.

טוויטר אנטישמיות חרם אפרים מירוויס הרב ג'ונתן מקס

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד