י"ז ניסן התשפ"ד
25.04.2024
"בחירות בנובמבר"

ליברמן על המשבר: "צריך להקים ממשלה אחרת בכנסת הנוכחית"

בפתח ישיבת סיעתו תקף חבר הכנסת אביגדור ליברמן את הממשלה, וטען כי נתניהו ינסה לגנוב 3-4 חברים מכחול לבן, אם ייכשל - נלך לבחירות כבר בנובמבר • "נתניהו גורר לבחירות, הוא נחוש לא לפנות את בלפור לטובת גנץ"

ליברמן על המשבר: "צריך להקים ממשלה אחרת בכנסת הנוכחית"
אביגדור ליברמן צילום: מתוך חשבון הטוויטר שלו

יו"ר סיעת ישראל ביתנו חבר הכנסת אביגדור ליברמן מתייחס היום (שני), לפלונטר הפוליטי וקורא להקמת ממשלה חדשה בתוך הכנסת ה 23. ליברמן טוען כי במקרה ונתניהו לא יצליח לגנוב חברי כנסת מכחול לבן, ישראל תצעד לבחירות רביעיות עוד השנה.

"חייבים להתמקד במאבק בקורונה ויציאה מהמשבר הכלכלי", קרא ליברמן בפתח ישיבת הסיעה השבועית, לדבריו, "כל בן אדם אחראי וכל האנשים במערכת הפוליטית חייבים לעזוב את יתר השיקולים בצד".

עוד אמר חבר הכנסת ליברמן כי "כל מי שעוקב אחרי המערכת הפוליטית מבין שנתניהו מוביל את מדינת ישראל לבחירות רביעיות, הוא עושה את זה מתוך שיקולים פוליטיים בלבד ומיוביל את כל האחרים בשביל אינטרסים אישיים".

בנוגע לוויכוח סביב התקציב טען ליברמן כי "כל ההפרש בין תקציב חד שנתי לדו שני - הוא שלושה חודשים", לטענתו, "ברור שזה רק תירוץ, מבחינה כלכלית זקוקים לוודאות, וכרגע שמתעקשים על התקציב כזה או אחר ברור שמחפשים איך לפרק את החבילה ולגרור אותנו לבחירות".

"להערכתי" אומר ליברמן, "נתניהו גורר לבחירות, הוא נחוש לא לפנות את בלפור לטובת גנץ ומצד שני הוא מבין שהוא מאבד כל יום עוד מנדטים, הוא לא רוצה להגיע לבחירות שהוא מתייצב לבית משפט שלוש פעמים בשבוע, הוא לא רוצה לנהל במגביל משפט ובחירות".

ליברמן העריך כי "נתניהו ינסה לגנוב שלושה - ארבעה חכים מכחול לבן, ואם הוא לא יצליח - אנחנו כנראה נלך לבחירות כבר בחודש נובמבר". הוא מציין כי "אנחנו מגיעים למצב של כאוס, זה מגיע על רקע אבדן שליטה, מיאוס ויואש".

עוד הוסיף חבר הכנסת ליברמן כי "חייבים לעשות סדר, והנבחרת של ישראל ביתנו יודעים לעשות סדר", הוא הבהיר כי "נשתדל למנוע בחירות מיותרות. אני חושב שמה שנכון זה להקים בכנסת הקיימת ממשלה אחרת שתמקד בכלכלה וקורונה".

אביגדור ליברמן בנימין נתניהו

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 5 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד