י"ז ניסן התשפ"ד
25.04.2024
אפליית בתי הכנסת

פרסום ראשון: החרדים ייפגשו עם שר הבריאות

בשעה זו נועדים ראשי הסיעות החרדיות עם שר הבריאות אדלשטיין בלשכתו, בכדי לדון בהקמת הצוות החרדים שיפעל תחת משרד הבריאות, ויפעל להציג את הנושאים החרדים בדיונים לקראת ההחלטות הנוגעות גם למגזר החרדי

פרסום ראשון: החרדים ייפגשו עם שר הבריאות
דרעי וליצמן צילום: Yonatan Sindel/Flash90

בעקבות האפליה הבוטה בהגבלות שהוטלו על בתי הכנסת ולאחר שהצוות החרדי שהוקם על ידי המל"ל הוקפא, ראשי הסיעות החרדיות, השרים אריה דרעי ויעקב ליצמן וכן חבר הכנסת משה גפני, נועדים בשעה זו עם שר הבריאות יולי אדלשטיין בלשכתו בכנסת.

בפגישה צפויים לדון ראשי הסיעות עם השר אדלשטיין בהקמת הצוות החרדים שיפעל תחת משרד הבריאות, ויפעל להציג את הנושאים החרדים בדיונים לקראת ההחלטות הנוגעות גם למגזר החרדי, כמו גם צוות הסברה.

הדיון מגיע ברקע ההודעה ששיגר חבר הכנסת משה גפני לפני כשבוע, אז בישר בקול תרועה רמה כי בפעילותו הוקם מוות מיוחד, אלא שבהודעה הופיעו רק נציגים למגזר הליטאי, דבר שהכעיס את נציגי הציבור הספרדי והחסידי.

'בחדרי חרדים' פרסם לראשונה אז, כי במל"ל הבהירו לשרים דרעי וליצמן כי הצוות יוקפא עד שיגיעו לסיכום משותף ויפתרו את המחלוקות הפנימיות.

כעת, בדיון ינסו ראשי הסיעות להגיע להבנות על גיבוש הצוות בו ייטלו חלק נציגים מכלל המגזרים, ויתחלקו בתחומים שונים, בהם הסברה, בריאות, מל"ל ועוד. במטרה להציג את העמדה החרדית בדיונים המקצועיים.

עוד צפויים לדון ראשי הסיעות בנושא ההגבלות על בתי הכנסת, בהן יש אפליה אל מול המסעדות בהן הותרה ישיבה של עד 50 איש ובבתי הכנסת רק עד עשרה מתפללים בפנים ועד 20 מתפללים במרחב הפתוח.

יעקב ליצמן קורונה יולי אדלשטיין

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד