י"ט אדר ב' התשפ"ד
29.03.2024
הלקוחות זעמו

זהו עונשם של הנאצים שעטו מסכות עם צלב קרס

לקוחות ברשת 'וולמארט' זעמו על זוג נאצים שעטו מסכות עם צלב קרס | הנהלת הרשת אסרה עליהם כניסה לסניפים למשך שנה | המשטרה הזהירה אותם כי הם ייכלאו אם יפרו את ההרחקה

זהו עונשם של הנאצים שעטו מסכות עם צלב קרס
גבר עם מסכה. אילוסטרציה צילום: unsplash

זוג שעטה מסכות עם צלב קרס בסניף של רשת וולמארט במדינת מינסוטה בארה"ב, קיבל הרחקה מכל סניפי הרשת למשך שנה.

הגבר והאישה, ששמם לא פורסם, הגיעו ביום שבת האחרון לסניף, והתעמתו עם קונים אחרים בחנות כך דווח ב- Minneapolis Star-Tribune.

הזוג מחה על התקנה החדשה המחייבת לעטות מסכה במקום ציבורי והשווה את ההוראה לחוקי הנאצים. "אם תצביעו לביידן, אתם תתגוררו בגרמניה הנאצית", אמרה האישה ללקוחות הזועמים סביבה.

היא אמרה שהיא לא נאצית, אך צולמה מצדיעה הצדעה נאצית, וגם הוציאה אצבע משולשת כלפי קונים אחרים.

סרטון של הזוג פורסם בפייסבוק על ידי תושבת מקומית, רפאלה מולר. שכתבה בפוסט: "נולדתי וגדלתי בגרמניה, וגדלתי על סבתא רבא שלי שנלחמה במחתרת נגד הגל הראשון של הנאצים בשנות השלושים והארבעים, הרשו לי להבהיר זאת פעם אחת ולתמיד - צלב הקרס הוא סמל של שנאה ואתה לא מנופף בדגל הנאצי, אתה לא לובש את הצלב בשום מקום על הגוף שלך, אתה לא משתמש ולא מגן על הסמל הזה בכל מקרה, סוף הסיפור".

המשטרה הזהירה את בני הזוג על הסגת גבול, והוזהרו כי הם ייאסרו אם הם יחזרו לסניף. גורמים רשמיים ב'וולמארט' אמרו כי נאסר עליהם לבקר בכל סניף של רשת 'וולמארט' למשך שנה לפחות. כך דיווח ערוץ FOX 9.

אנטישמיות ארה''ב ניאו נאצים מסכה קורונה וול מארט צו הרחקה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד