י"ט אדר ב' התשפ"ד
29.03.2024
עם בתו של איש העסקים

לאחר הנס הגדול: החזן הלפגוט אירס את הבן

החן העולמי יצחק מאיר הלפגוט, המכונה בפי כל 'איצ'ה מאייר' אירס את בנו בשעה טובה לאחר שהיה בסכנת חיים מיידית, בעקבות כך שנדבק בנגיף בגל הראשון בניו יורק. מי הכלה 

לאחר הנס הגדול: החזן הלפגוט אירס את הבן
החזן הלפגוט בהופעה ראשונה לאחר שהחלים מהנגיף צילום: באדיבות המצלם

שמחה גדולה: החזן העולמי יצחק מאיר (איצ'ה) הלפגוט, אירס את בנו בשעה טובה ומוצלחת, הלפגוט שהיה מראשוני חולי הקורונה בארה"ב בגל הראשון, שוחרר בחסדי שמים מבית החולים לאחר שנדבק. 

בתחילת השבוע אירס את בנו פנחס מנחם הלפגוט, הלומד בישיבת 'מאור ישראל' של גור בבני ברק, עם הכלה נעמי טייטל, בתו של איש העסקים שלמה טייטל מחסידות גור, טייטל בעברו מקום תשיעי ברשימת יהדות התורה לכנסת וממקורביו של האדמו"ר מגור. 

מדובר בשמחה גדולה לאחר החלמתו של איצ'ה מאיר, שמחת הווארט התקיימה בארץ בהשתתפות המשפחות ובראשם אבי החתן - החזן יצחק מאיר הלפגוט ששוהה בניו יורק. 

בראיון שהעניק עם החלמתו לישראל גרובייס בעיתון 'משפחה' אמר הלפגוט: "אני לא טוב בדיבורים. יש לי ברוך השם מספיק חשיפה. אני מעדיף להתפלל, לשיר. את הדיבורים יש אחרים טובים ממני. אבל, קיבלתי על עצמי שכל מי שישאל אותי על החסד הגדול שנעשה לי, אשיב לו ואספר. יש עניין לפרסם את חסדי השם ברבים. אודה השם מאוד בפי, ובתוך רבים אהללנו. אז הנה, בדרך כלל אני השליח ציבור, עכשיו".

איצ'ה מאיר הוסיף: "איך אנחנו אומרים בהלל 'כי הצלת נפשי ממוות... אתהלך לפני ד' בארצות החיים, אמנתי כי אדבר אני עניתי מאוד'. אתה פתאום מבין את דברי חז"ל 'על כל נשימה ונשימה - תהלל ק-ה'. אם ביום יום אתה נושם בקלילות כזו, בלי להרגיש, כשאתה בחדר המיון וכל נשימה היא מלחמה, אתה פתאום מבין את החסד העצום שיש לנו. ריבונו של עולם, רק תן לי לנשום, יותר מזה לא צריך".

יצחק מאיר הלפגוט שלמה טייטל

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 6 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד