ט"ז ניסן התשפ"ד
24.04.2024
ישראל, גרמניה וברזיל

בעיצומו של הקורונה: צוות שוחטים המריא לאורגוואי

מסע משלחת שוחטים מישראל עבר דרך גרמניה וברזיל, בתיאום עם השגרירויות הזרות ובהתאם לנהלי הבריאות הקפדניים • נסיעת המשלחת תאפשר לחדש את מלאי מוצרי הבקר 'אגודים למהדרין'

בעיצומו של הקורונה: צוות שוחטים המריא לאורגוואי
טיסת השוחטים צילום: באדיבות המצלם

מחזה מרגש נראה השבוע באולם היוצאים השומם של נמל התעופה בן גוריון, במעמד 'צאתכם לשלום' מיוחד ולא שגרתי בהשתתפות רבני בד"ץ 'אגודת ישראל', הגאון רבי ישראל ברזובסקי והגאון רבי משה אורי אייזנשטיין, שהגיעו לברך ולחזק את חברי משלחת השוחטים ובודקים שיצאה מטעם בד"ץ אגו"י לשחיטת בקר באורוגוואי, בעיצומו של גל הקורונה שהשבית כמעט לחלוטין את התנועה האווירית מישראל.

ההכנות לקראת צאת המשלחת החלו כבר לפני שבועות ארוכים, כאשר בהנהלת הושם דגש מיוחד על השגת כל האישורים הדרושים על מנת להבטיח שנסיעת המשלחת תבוצע תוך הקפדה על כל הנחיות הבריאות בישראל ובאורוגוואי, ובשמירה מקסימלית על בריאותם ורווחתם של חברי הצוות.

לאחר בדיקת כל האפשרויות הוחלט כי הצוות ייצא בטיסה מישראל לגרמניה, משם לברזיל ומשם בטיסה פרטית לאורוגוואי.

ל'בחדרי חרדים' נודע כי הנהלת הבד"ץ תיאמה את נהלי הטיסות וקבלת את האישורים המתאימים מול משרדי הממשלה בארץ ומול השגרירויות הזרות והקונסוליות במדינות היעד, ובהתאם לכך גובשו נהלי הנסיעה, שכללו בדיקת קורונה בימים שלפני הטיסה, הוראות פרטניות לשמירה על כללי הבריאות לאורך כל שלבי הטיסה, ובדיקה עם הנחיתה באורוגוואי שם המתינו חברי הצוות בדירה הסמוכה לבית המטבחיים עד לקבלת התוצאות.

לאחר השלמת ההיערכות והבדיקות המקדימות בהתאם לנהלים שנקבעו, המתינה לצוות השוחטים והבודקים הפתעה נעימה בנמל התעופה בישראל כאשר רבני הבד"ץ שהתייצבו ללוותם לקראת הנסיעה. במעמד 'צאתכם לשלום' מיוחד שהתקיים בשדה התעופה העניקו הרבנים לכל אחד ואחד מחברי הצוות שי מיוחד של צידה לדרך, והעתירו מברכותיהם לשמירה עליונה בצאתם ובבואם בשליחות החשובה לספק לציבור המהדרין בשר בקר מבית 'אגודים למהדרין', ללא כל פשרות ובהידורים המיוחדים הנהוגים בשחיטת הבד"ץ. 

שוחטים אורגוואי קורונה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד