י"ז ניסן התשפ"ד
25.04.2024
צפו בתיעוד

הפיל שוטר בבעיטה בגבו ונידון ל-28 חודשי מאסר

צעיר בריטי נעצר לאחר שתועד בהפגנה אלימה שהתרחשה בחודש שעבר, כשהוא בועט בעוצמה בשוטר ומפיל אותו ארצה. הוא נידון בהליך בזק למאסר ממושך 

הפיל שוטר בבעיטה בגבו ונידון ל-28 חודשי מאסר
דניאל אלן צילום: משטרת לונדון

דניאל אלן, בן 35, תועד כשהוא רץ מאחורי השוטר ריצ'רד למברט, ליד מגדל הביג בן המפורסם, במהלך מחאת "חיי שחורים חשובים" בלונדון ב-13 ביוני השנה. הוא בעט בשוטר בעוצמה, וגרם לו ליפול.

לאחר שמפגינים מארגון "חיי שחורים חשובים" הפילו פסלים בעלי ערך היסטורי ברחבי בריטניה, התארגנה קבוצה של מפגינים ימנים קיצונים להגן על הפסלים, אך הם תקפו שוטרים ואחד מהם - דניאל אלן, זינק על אחד השוטרים בבעיטה בגבו והפילו, חבריו המשיכו בהתקפה נגד השוטרים כשהשוטר ניסה לקום ולעמוד על רגליו.

אלן, אב לשניים, מהעיר סנדרלנד, חשמלאי במקצועו, שהגיע להפגנה האלימה בבירה, נעצר לאחר שהמשטרה הפיצה סרטון שלו כמפגין חשוף חזה שמשגר "בעיטה אדירה" בשוטר למברט כשהוא לבוש במכנסיים קצרים ירוקים. 

השוטר סטיב ניקולס שטיפל בתיק אמר: "מעשיו המבישים של אלן הם בלתי מתקבלים על הדעת לחלוטין ואני שמח שהוא הורשע. הצדק המהיר הזה אמור להוות אזהרה גם לאחרים שהגיעו למרכז לונדון במטרה היחידה לגרום לאלימות. שוטרים הם לא שקי איגרוף, ומספר חקירות נמצאות בטיפול בכדי לאתר ולעצור את הגורמים לאלימות או לתקיפת השוטרים שלנו".

הפגנה אלימה תקיפה אלימה תקיפת שוטר

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד