י"א ניסן התשפ"ד
19.04.2024
הזעם התפרץ בישיבה הסגורה

חשיפה: השר ליצמן תקף את גפני וסיפר: אני מסנן את נתניהו

חברי הכנסת החסידים התכנסו אתמול לבדם בכנסת וזכו לשמוע מהיו"ר השר יעקב ליצמן, ספק מתקפה הגונה ספק ביקורת חריפה, כלפי יו"ר ועדת הכספים על פגישתו המהירה עם השר מכחול לבן, חרף הטריק שעשו האחרונים בשבוע שעבר | בנוסף, ליצמן סיפר כי הוא מסנן את נתניהו

חשיפה: השר ליצמן תקף את גפני וסיפר: אני מסנן את נתניהו
נתניהו, ליצמן וגפני צילום: פלאש 90

חשיפה: המשבר הפוליטי לא יורד מסדר היום ומצליח אף לפלג את סיעת יהדות התורה. לאחר תקופה בה שודרה אחדות יוצא יו"ר סיעת 'יהדות התורה' השר יעקב ליצמן במתקפה כנגד חבר הכנסת משה גפני, על כך שנפגש יממה לאחר המשבר הקואליציוני עם שר המשפטים אבי ניסנקורן, כפי שנחשף לראשונה ב'בחדרי חרדים'.

בישיבת סיעת 'אגודת ישראל' שהתקיימה אתמול (שני) בכנסת, תקף השר ליצמן ואמר לחבריו: "שמעתי שגפני נפגש עם שר המשפטים, בא נגיד לכם משהו", ותקף. "לא יכול להיות שעושים לנו דבר שהפרו את ההסכם הקואליציוני שהצביעו על חוק התועבה ואחר כך נפגשים - זה לא הולך".

"עם כל הכבוד לגפני", הוסיף ליצמן למתקפה, "לא יכול להיות שקיבלנו טריק, גם הליכוד לא בסדר מה שקרה שלא באו, צריך לדפוק אותם, תתקפו את הליכוד כמה שאפשר". כך נודע ל'בחדרי חרדים'. ליצמן חזר להתמקד בגפני ואמר, "לא יכול שפתאום אני חבר של אבי ניסנקורן, חצי יום עבר...".

השר ליצמן שביום ראשון ניהל מאבק להצטרף לוועדת הקורונה, סיפר לחברי הסיעה כי "ביבי פגע בי אתמול (ראשון) ועד לרגע זה הוא לא הצליח לדבר איתי". ליצמן טען כי לא היה קורה כלום אם גפני היה דוחה את הפגישה עם אבי ניסנקורן עד יום שני.

"גם עובדה מאתמול אני מסנן עשרות שיחות (מראש הממשלה בנימין נתניהו א.ק.)". כשהוא מתייחס לדרישה שלו לכהן כחבר בקבינט הקורונה, "זה לא איזה כבוד, אמרתי שאני מייצג מפלגה, את יהדות התורה וצריך להיות חלק בהחלטות".

אבי ניסנקורן מפלגת כחול לבן משה גפני יעקב ליצמן בנימין נתניהו

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 14 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד