י"ב ניסן התשפ"ד
20.04.2024
חרם בדרך?

הפרסומאי הבכיר ממשיך להסית "ליצמן דאג לייבוא אישי של חרדים מברוקלין"

יו"ר חברת מקאן ומי שנחשב לאחד מגדולי הפרסומאים בישראל, יוצא הבוקר להתקפה והסתה כנגד הציבור החרדי: בפוסט שהעלה ברשתות החברתיות קישר שילוח בין התפשטות הנגיף לחרדים "מיקוד הקורונה חוזר לערים החרדיות" • אנשי תקשורת חרדים קוראים בתגובה: "הגיע הזמן שהחברה החרדית תחרים את חברות הענק שעובדות איתו"

הפרסומאי הבכיר ממשיך להסית "ליצמן דאג לייבוא אישי של חרדים מברוקלין"
הפרסומאי אילן שילוח צילום: מתוך חשבון הטוויטר

‏הפרסומאי הבכיר אילן שילוח שוב מעורר סערה: ב'ציוץ' שפרסם הבוקר בטוויטר בחר שילוח להסית ולשסות בציבור החרדי ולקשר בינם לבין נתוני התחלואה הגוברים.

בפוסט שהעלה התבטא שילוח כי "אט אט מיקוד הקורנה חוזר לערים החרדיות: ירושלים, בני ברק, מודיעין עלית, פ״ת, אשדוד. לכן ליצמן דאג ליבוא אישי של עוד 17,000 חרדים מברוקלין עם סיכון גבוה לקורונה בלי בידוד".

אילן שילוח הוסיף להשמיץ וכתב כי לדעתו: ‏"בגלל הגידול המשמעותי בחולי קורנה במרכזים החרדים שוב אישר ביבי אדלשטיין לליצמן ודרעי להגדיל מספר מתפללים באיזור סגור. סך הכל פועלים הגיונית ועניינית ללא שום לחץ פוליטי. הטיפול של ביבי במשבר קורונה במגזר החרדי הוא כישלון שכולו נובע מלחצים פוליטיים".

ה'ציוץ' כאמור עורר זעם רב ברשתות החברתיות, ואנשי תקשורת חרדים בחרו שלא לשתוק נוכח ההסתה מבישה וחסרת הרסן ותקפו את איש הפרסום הבכיר בחזרה.

איש התקשורת ישראל כהן פרשן רדיו קול ברמה 'צייץ' בתגובה: ‏"בושה! האיש הזה שמכהן כיו״ר מקאן חברת הפרסום מהגדולות בישראל לא בוחל בשום דרך להשמיץ באופן שיטתי את המגזר החרדי, כעת אילן שילוח מאשים את החרדים בהפצת נגיף הקורונה. הגיע הזמן שהמגזר החרדי יחרים את חברות הענק שעובדות עם מקאן."

לבד מהקריאה הברורה להטיל חרם על לקוחותיו של הפרסומאי בחר כהן להטיל את האשמה דווקא על הציבור החילוני, כהן כתב ותקף: ‏"‎‎מר שילוח, שכחת מי הביא את הגל השני של הנגיף לישראל? מי הדביק את כולנו בגל השני? לא מדובר בגימנסיה, מוסד חילוני שלא שמר על הכללים והביא את הנגיף להדבקה המונית? האם כל התקלות והאישורים לטדי שגיא לצפצף על ההנחיות בוצעו על ידי חילונים כמו גרוטו? אז מי הדביק וצפצף על ההנחיות, החרדים?".

לא רק אנשי תקשורת חרדים בחרו שלא להניח לדבריו, גם המגיש הבכיר בגל"צ רינו צרור הגיב לשילוח: "‏‎לא מדויק אילן. והמגזר הערבי? ותל אביב? יש בה 1000 היום, ומזרח ירושלים? ועוד ועוד. ובאשר ל-17 אלף, גם כחול-לבן בתמונה, גם שרת הקליטה תמנו שטה, ואתמול, בשיחה איתה, פירטה את ההתנהלות הצפויה. ובכלל, גמזו יחליט".

ה'ציוץ' כאמור עורר סערה לא מעטה, כשבנוסף לעצם האמירה האנטישמית בה כביכול לציבור החרדי יש חלק בהתפשטות הנגיף במדינה היא באה מאדם בכיר בעולם הפרסום ומי שבין לקוחותיו נמנים חברות גדולות במשק הישראלי.

האמירה של שילוח והתגובות בעקבותיה הגיעו עד למשכן הכנסת, חבר הכנסת אוריאל בוסו בחר להגיב לפרסומאי הבכיר ואמר: "אולי הגיע הזמן אחת ולתמיד שתעשה בדיקה בחברת הפרסום אצלך, שמוחזקת לא מעט מכספי החברה החרדית, מי הם הלקוחות החרדים ותבקש להפסיק איתם את ההתקשרות מחשש להידבקות בנגיף, להם אני ממליץ לעשות את זה בלי שום קשר מחשש להידבקות בנגיף השנאה וההסתה".

הסתה נגד חרדים ישראל כהן קורונה גלצ אילן שילוח

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 48 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד