י"ח אדר ב' התשפ"ד
28.03.2024

מה לעשות עם כספת תקועה?

בכספת שלנו אנו מאחסנים חפצים יקרי ערך. לעיתים, בשל בלאי או תקלה הכספת נתקעת. מה לעשות בסיטואציה כזו? אנחנו כאן עם כל הפרטים

מה לעשות עם כספת תקועה?
כספת צילום: CANVA

הכספת נעולה? להלן הצעדים החשובים אותם יש לבצע

כמעט בכל בית בישראל ניתן למצוא כספת. למעשה, כספות מהוות חלק בלתי נפרד מתהליך האחסון של חפצי יקרי ערך, בין אם מדובר בכסף מזומן או בתכשיטים בעלי ערך כספי גבוה אך גם ערך סנטימנטלי. אם בעבר התרגלנו לכספות סטנדרטיות למדי כפי שניתן לראות בבתי המלון, אין ספק כי בשנים האחרונות ניתן לראות פיתוח משמעותי של כספות חזקות אשר עשויות פלדה ואותן קשה עד בלתי אפשרי לפרוץ. מדובר בקדמה טכנולוגית אשר מאפשרת לכם לבצע רכישה של כספת איכותית אשר נשמרת למשך עשרות שנים. עם זאת, לא פעם נדרש לבצע פריצה של כספת בשל תקלה טכנית במנגנון או הקלדה לא נכונה של הקוד אשר גורם לכספת להיתקע. חשוב לציין בנקודה זו כי במידה והכספת נעולה, השלב הראשון והחשוב ביותר הוא ליצור קשר עם פורץ כספות מוסמך. לא ניתן לטפל בתקלה באופן חובבני, וזאת בשל כלים ייחודים אשר אותו מחזיק פורץ הכספות. נוסף לכך, מדובר בכספת כבדה אשר כל ניסיון לפרוץ אותה עלול להסתיים גם בפציעה חמורה, ועל כן במידה והכספת שלכם ננעלת – פורץ הכספות הוא איש המקצוע אליו יש לפנות, לצורך טיפול מהיר.

כיצד פורצים את הכספת התקועה?

מאחר וישנם סוגים רבים של כספות, נדרשת טכניקה ייחודית אשר על בסיסה ניתן יהיה לפתוח את הכספת מבלי לגרום לנזק למנגנון או למערכת החשמלית, כמו גם לציוד אשר מאוחסן. לכן, באמצעות חברה מקצועית אשר מעסיקה פורץ כספות מיומן אשר מחזיק באישור מטעם משטרת ישראל לביצוע הפעולה, תוכלו להיות רוגעים כי התקלה תטופל וכי תוכלו לחזור לשגרת החיים. מיומנות זו היא חיונית לצורך השלמת התהליך, ולכן לבחירה של חברה מקצועית ומובילה בתחומה בתחום המנעולים יש מרכיב משמעותי הן בהיבט הכספי והן בהיבט של השלמת פעולת הפריצה. כיום, ניתן לקבל שירות מהיר במיוחד של פורץ כספות אשר מגיע בפרק זמן קצר ועם ציוד מקצועי אשר נועד למזער באופן משמעותי את הנזקים ובהתאם לכך לבצע את הפעולה במיומנות ועם שימת דגש על טכניקה אותה לומדים בשטח, כמו גם בהכשרה מקצועית אשר מתבצעת בכל עת באמצעות החברה. נושא ההכשרה הוא חיוני בכל הקשור לפריצת כספות, בייחוד לאור העובדה כי מדובר בכספות איכותיות. על כן, גם אם שכחתם את הקוד של הכספת או שאתם לא יודעים כיצד לפתוח, פורץ ידע לבצע מכלול רחב של פעולות בפרק זמן קצר, בהתאם לסוג של הכספת ולבחינה מדוקדקת של טיב התקלה אשר בגינה נדרש לפרוץ את הכספת.

מחפשים את החברה המובילה בתחום פריצת כספות? יש לנו את הכתובת בשבילכם

אם אתם זקוקים לשירות של פריצת כספות באופן מהיר, יעיל ובמסגרת של הצעת מחיר מצוינת, אנו שמחים להציג לכם את חברת לוקינג. החברה, אשר נחשבת מזה שנים רבות לחברה המובילה בתחום פריצת המנעולים מספקת לכם שירות מיומן ומקצועי אשר מתבצע בפריסה ארצית, וזאת באמצעות צוות מיומן ומקצועי של פורצים אשר מחזיקים באישור מטעם משרד העבודה וכן משטרת ישראל. באמצעות נציגי החברה תוכלו להיות רגועים כי התקלה אשר בגינה הכספת נעולה תטופל, כולל אחריות מלאה. לפרטים נוספים, היכנסו לאתר הרשמי של החברה, השאירו פרטים ופורץ כספות ישוב אליכם בהקדם.

כתיבה: דניאל לאור

כספת

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד