י"א ניסן התשפ"ד
19.04.2024

בעקבות המצב 'איחוד הצלה' מפרסם קובץ הנחיות לצום ט' באב לחולי קורונה

ארגון 'איחוד הצלה' יפיץ קובץ הנחיות לצום ט' באב לחולים, חולי קורונה, יולדות, מעוברות ומניקות • מנכ"ל איחוד הצלה הרב אלי פולק: "כשם שאנו חשים חובה לפרסם מעת לעת הוראות בטיחות לציבור, חובה עלינו לפרסם את ההלכות הנוגעות לכלל הציבור בתחומים של רפואה והלכה"

בעקבות המצב 'איחוד הצלה' מפרסם קובץ הנחיות לצום ט' באב לחולי קורונה
תשעה באב בכותל צילום: קובי הר צבי

ביוזמת אגף ההלכה של 'איחוד הצלה' מופץ בימים אלו קובץ הלכות מפורט לחולים ולנצרכים לאכול ביום תענית ט' באב. קובץ ההלכה נועד לתת מענה הלכתי מקיף לכל השאלות של חולים ונזקקים לרפואה בט' באב.

את הקובץ ההלכתי כתב רכז ההלכה הארצי בארגון הרה"ג הרב נפתלי הלפרין שליט"א והוא הוגהה על ידי הגאון רבי שריאל רוזנברג שליט"א - מוועדת רבני 'איחוד הצלה'.

הקובץ מקיף את כל הנקודות הנוגעות לחולים בט' באב בכלל ולחולי קורונה בפרט.

הרה"ג הרב יעקב רוזנברג שליט"א מנהל אגף הלכה בארגון מסביר: מתנדבי איחוד הצלה נתקלים במהלך פעילותם בשאלות הלכתיות רבות הנוגעות מטבע הדברים למצבי חולי. אגף הלכה של איחוד הצלה מקנה למתנדבים ידע הלכתי מקיף בנושאים הללו כך שמלבד הטיפול הרפואי האיכותי כל פעילותם מתבצעת על פי כל כללי ההלכה. אני מברך את הרב הלפרין שליט"א על יוזמתו החשובה לרכז את כל החומר ההלכתי ולהגישו בשפה ברורה למען ידע כל חולה כיצד לנהוג בתענית ט' באב.

את הקובץ ניתן לקבל על ידי פניה למוקד מיוחד שמספרו 03-6003530 – 24 שעות ביממה.

הרב לייזר היימן סמנכ"ל מתנדבים ותפעול ב'איחוד הצלה' מסכם: "כארגון רפואי מקצועי הנתמך בידי גדולי ופוסקי הדור שליט"א, עלינו לפרסם את ההלכות הנוגעות לכלל הציבור ובפרט בתקופה זו בה הורו הפוסקים על חולים שנדבקו בנגיף הקורונה שלא לצום השנה".

איחוד הצלה תשעה באב חולי קורונה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד