י"ח אדר ב' התשפ"ד
28.03.2024
חשיפת 'בחדרי'

הדרישה השערורייתית: בוסו בפנייה לשר החינוך: "נזק בלתי משוער"

חשיפת 'בחדרי חרדים' אמש על הדרישה המקוממת באתר משרד החינוך מהמורים בחטיבה העליונה לשלב בלימודי התנ"ך קטעים מתוכנית שפלה השמה ללעג וקלס את אמונת ותורת ישראל, לא עוברת בשקט • ח"כ בוסו מש"ס פנה בדרישה לשר החינוך כי יסיר לאלתר את ההוראה ויפנה את המורים לספרות חז"ל העשירה

הדרישה השערורייתית: בוסו בפנייה לשר החינוך: "נזק בלתי משוער"
ח"כ אוריאל בוסו צילום: דוברות הכנסת

חשיפת 'בחדרי חרדים' אמש (שני) על כך שבאתר הרשמי של משרד החינוך דורשים במשרד מהמורים בחטיבה העליונה ללמד את ילדי ישראל על פרשת השבוע והתנ"ך דרך תוכנית הכפירה הידועה המשודרת בישראל - חבר הכנסת אוריאל בוסו בפנייה דחופה לשר החינוך.

חה"כ בוסו שיגר אתמול (שני) מכתב לשר יואב גלנט בו הוא דורש להסיר את תוכנית הכפירה מתוכנית הלימודים ולהכניס במקומה את ספרי הראשונים האחרונים שמספרים את סיפורי חז״ל.

וכך כותב בוסו לשר גלנט, "הזדעזעתי לגלות באתר הרשמי של משרד החינוך בתיק תכניות לימודים לעובדי ההוראה, הפנייה למורים ומורות במערכת החינוך בישראל ללמוד על סיפורי ראשית האנושות בספרי התנ"ך דרך התכניות "היהודים באים" המשודרת בכאן 11 – תאגיד השידור הישראלי".

המכתב ששלח ח"כ בוסו

לטענת בוסו, "תכנית מתועבת זו אשר שמה ללעג ולקלס את כל קודשי ישראל, ומציגה באור שלילי ופוגעני את כל הקדוש והיקר לעם היהודי, הן בחיקוי מזלזל של הדמויות המופיעות, והן בשפת ביבים רחובית הראויה לכל גינוי. מעבר לנזק התודעתי, השקרי והפוגעני המחלחל לכל מי שמשחית זמנו לריק בצפייה בתכניות אלו".

"אוי לנו אם עובדי ההוראה במערכת החינוך ישאבו מסרים מתכנית לא ראויה זו וחלילה אם יעבירום לילדי מערכת החינוך בישראל, ואת הנזק שעלול להיגרם מכך לא ניתן לשער", כותב בוסו על רקע הפרסום ב׳בחדרי חרדים׳.

חבר הכנסת דורש מהשר לשנות את תוכנית הלימוד, "אני פונה אליך כמי שעומד בראש מערכת החינוך להסיר לאלתר מאתר משרד החינוך את ההפניות המדוברות, ואם יש רצון להפנות את המורים והמורות ללמידה אמיתית על השתלשלות סיפורי האבות – ניתן להפנותם לעשרות ספרי ומדרשי חז"ל מהראשונים ועד לאחרונים הממחישים ומבארים יותר מכל "הצגה" כזו או אחרת את אירועי התנ"ך", כתב.

אוריאל בוסו יואב גלנט משרד החינוך היהודים באים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 10 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד