ל' ניסן התשפ"ד
08.05.2024
"יודע להתפרנס טוב מהחרדים"

סערת שילוח: תגובות במערכת הפוליטית; קריאה לחרם צרכני

סערת הפרסומאי הבכיר אילן שילוח לא שוכחת: לאחר התבטאויותיו האומללות בראיון הבוקר על הגידול והתפשטות התחלואה במגזר החרדי, יוצאים חברי הכנסת וברשתות החברתיות בקריאה לגנות את דברי ההסתה של שילוח ולעורר חרם צרכני על קהל לקוחותיו

סערת שילוח: תגובות במערכת הפוליטית; קריאה לחרם צרכני
בחורים חסידים עם מסכות צילום: אוליבר פיטוסי, פלאש 90

בעקבות דבריו של הפרסומאי אילן שילוח שהשמיץ הבוקר (שלישי) את הציבור החרדי בראיון לתקשורת, קריאה נרחבת ברשת להוציא חרם צרכי על לקוחותיו של הפרסומאי, כשגם במערכת הפוליטית יוצאים למתקפה.

יו"ר ועדת החוקה חה"כ אשר גינה הבוקר בפתח דיון הוועדה את דבריו של הפרסומאי אילן שילוח ודרש את התנצלותו: "להוקיע התבטאויות מגזריות כאלו: אנחנו גאים בדרך בה אנו חיים ובמשפחות שלנו ולהכתים אותנו זו לא הדרך", אמר אשר בתחילת הדיון.

לדברי חבר הכנסת אשר "יש דברים שאי אפשר להתעלם מהם. אילן שילוח איש פרסום מהחברות הגדולות בארץ, החליט להשתלח הבוקר בציבור החרדי ודיבר על כך שאט אט מיקוד הקורונה חוזר לערים החרדיות ועל ייבוא אישי של 17,000 תלמידי תורה לערים החרדיות".

אשר הוסיף ואמר כי "צריך להוקיע התבטאויות מגזריות כאלו ללא הסתכלות אובייקטיבית, חלק ממסע שחשבתי לתומי שהפסיק אבל כנראה שלא", אשר ציין עוד כי "אותו שילוח שאיני מכיר אישית ידע להתפרנס היטב מהציבור החרדי וגם היום אין לי ספק שאם תהיה לו הזדמנות לעסקה טובה עם חרדי מברוקלין הוא לא יבטלה".

"אני קורא לכולנו לגנות את ההשתלחות הזו ואת המגמה הזו ואת הדרך שלוקחת ציבור שחי חיים צנועים רחוק מנהנתנות וטיולים סביב העולם וגאוותו על כך שהוא מתברך במשפחות ברוכות ילדים שמחזקות את המדינה ואת עם ישראל וזה הייעוד שלנו לגדל דור על פי דרך היהדות והתורה. אנחנו גאים בדרך בה אנו חיים ובמשפחות שלנו ולהכתים אותנו זו לא הדרך. עליך לחזור בך ולהתנצל", קרא.

חבר הכנסת אוריאל בוסו הגיב אף הוא לדברי שילוח ואמר: "אולי הגיע הזמן אחת ולתמיד שתעשה בדיקה בחברת הפרסום אצלך, שמוחזקת לא מעט מכספי החברה החרדית, מי הם הלקוחות החרדים ותבקש להפסיק איתם את ההתקשרות מחשש להידבקות בנגיף, להם אני ממליץ לעשות את זה בלי שום קשר מחשש להידבקות בנגיף השנאה וההסתה".

בנוסף, ברשת החרדית קראו הבוקר לצאת בחרם על הפרסומאי, ואף היה מי שהגדיל לעשות ופרסם את רשימת הלקוחות שמשתמשים בשירותיו של שילוח תוך קריאה להטיל עליהם חרם צרכני. מי שהצטרף לקריאה היה גם בנו של ראש הממשלה יאיר נתניהו שצייץ: "קורא לכל הציבור החרדי להחרים כל מוצר שחברת מקאן משווקת".

כזכור, הפרסומאי אילן שילוח עורר סערה לאחר שבראיון שנערך עימו הבוקר בחר שילוח להסית ולשסות בציבור החרדי והתבטא כי "אט אט מיקוד הקורנה חוזר לערים החרדיות: ירושלים, בני ברק, מודיעין עלית, פ״ת, אשדוד. לכן ליצמן דאג ליבוא אישי של עוד 17,000 חרדים מברוקלין עם סיכון גבוה לקורונה בלי בידוד".

אילן שילוח המשיך: ‏"בגלל הגידול המשמעותי בחולי קורנה במרכזים החרדים שוב אישר ביבי אדלשטיין לליצמן ודרעי להגדיל מספר מתפללים באיזור סגור. סך הכל פועלים הגיונית ועניינית ללא שום לחץ פוליטי. הטיפול של ביבי במשבר קורונה במגזר החרדי הוא כישלון שכולו נובע מלחצים פוליטיים".

יעקב אשר אוריאל בוסו הסתה נגד חרדים מאבק צרכנים אילן שילוח

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 38 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד