ט' אדר ב' התשפ"ד
19.03.2024
צמאים ליותר? עכשיו זה קל

פיוז טי משיקה: משקה חדש ומרענן עם 19 קלוריות בלבד

מותג התה הקר פיוז טי מבית קוקה-קולה ישראל משיק: פיוז טי  אפרסק ב-19 קלוריות בלבד. המשקה החדש בטעם האפרסק המוכר של פיוז טי  יהווה אופציה מופחתת סוכר עם 19 קלוריות בלבד ל- 100 מ"ל, ללא סימון אדום ויצטרף לסדרת 19 קלוריות של המותג.

פיוז טי משיקה: משקה חדש ומרענן עם 19 קלוריות בלבד
המשקה החדש צילום: יח"צ

המותג פיוז טי, הפך זה מכבר למותג המעניק לצרכניו ערך מוסף של רעננות וטעם מושלם, ומספק מענה לאלו שמחפשים שדרוג לחוויית הצריכה שלהם.

המותג מציע הצעת ערך חדשה לצרכנים ,הצמאים ליותר מחד, אבל מעדיפים  כמות סוכר וקלוריות מופחתת מאידך:

משקה חדש, מופחת קלוריות, בטעם האהוב והמוכר של פיוז טי  אפרסק. המשקה החדש מצטרף לסדרת משקאות פיוז טי בהם פיוז טי  המקורי, דיאט, פיוז טי גרין, וטעמים נוספים.

השקת המשקה החדש, המכיל 19 קלוריות בלבד, מגיעה מתוך צורך בגיוון ובאלטרנטיבה למשקה בו ניתן ליהנות מהטעם המוכר והאהוב, רק בפחות קלוריות. כמו כן פיוז טי  אפרסק 19 קלוריות החדש לא יסומן עם סימון אדום על גבי המוצר. גם המשקה החדש, כמו כל משקאות פיוז טי  הוא ללא חומרים משמרים, ללא צבעי מאכל ומכיל אנטי-אוקסידנטים טבעיים מהתה.

המותג פיוז טי מציין את שנתו השמינית מאז השקתו. בשנים אלו ביסס המותג את מעמדו כמותג המוביל בקטגוריית התה הקר כשהוא תופס נתח שוק של יותר מ-65% מהקטגוריה.

יעל בוימל מנהלת תחום קהלים בקוקה-קולה ישראל: "פיוז טי אפרסק 19 קלוריות ממצב ומבסס עוד יותר את ערכי הקונספט 'צמאים ליותר', בהיותו משקה הנותן מענה למגוון רחב של צרכנים המחפשים משקאות מופחתי קלוריות ללא פשרה על הטעם, ומצטרף לטעמים נוספים במותג עם 19 קלוריות בלבד כמו סדרת פיוז טי גרין.

כמו כל סדרת פיוז טי, גם פיוז טי אפרסק 19 קלוריות מיוצר ומשווק תחת הכשרות המהודרת של הרב לנדא שליט"א והרב רוזנבלט שליט"א.

את פיוז טי אפרסק 19 קלוריות ניתן להשיג בבקבוקים של 1.5 ליטר ו- 500 מ"ל ברשתות השיווק.

פיוז טי משקאות דיאט דיאט

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.writer }} | {{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.writer }} | {{ reply.date_parsed }}
טען עוד