י"ח ניסן התשפ"ד
26.04.2024
"תצביעו לביידן זה מה שנקבל"

במהלך הקניות: עטתה מסכת צלב קרס והצדיעה במועל יד

זוג אמריקאים הגיעו לרשת המרכולים וולמארט בארה"ב, כשהם עוטים מסכה עליה מודפס צלב קרס ומצדיעים במועל יד. כשהעוברים ושבים העירו לבני הזוג, ענתה האישה "אנחנו לא נאצים" • הרשת: "מה שקרה אינו מקובל"

במהלך הקניות: עטתה מסכת צלב קרס והצדיעה במועל יד
אילוסטרציה צילום: unsplash

בני זוג הגיעו לעשות קניות ברשת וולמארט כשהם עטויים במסיכות שעליהן מצוייר צלב קרס. השניים הצדיעו במועל יד וטענו כי הם אינם נאצים.

הסיפור אירע במהלך השבת האחרונה בחנות של רשת וולמארט בארה"ב. בני הזוג הגיעו לערוך קניות בחנות כשהם עטויים במסיכות שצלב קרס מתנוסס עליהן. "אתם חולים, אתם לא יכולים לעטות את המסכות האלה", נשמע אדם אומר להם. "אני לא נאצית", השיבה האישה והתעקשה שהיא עוטה את הסמל הנאצי על פניה כ"מחאה נגד הסוציאליזם באמריקה". אך הצדיעה במועל יד.

קול נוסף נשמע מבקש ממנה: "תסירי את המסכה". בתגובה מצביעה האישה על המסכה שלה ואומרת: "אני מנסה להסביר לכם. אם תצביעו לביידן, זה מה שנקבל, שלטון נאצי".

אחרי שהתיעוד הופץ ברשת, פרסמה רשת וולמארט הודעה: "מה שקרה בחנות שלנו אינו מקובל. אנו שואפים לספק סביבת קניות בטוחה ונוחה לכל לקוחותינו ולא נסבול כל סוג של אפליה או הטרדה בשום היבט". עוד נמסר כי "אנחנו מבקשים מכולם לעטות מסכה בחנויות, ומצער שחלק מהאנשים מנצלים את המגפה כדי ליצור סיטואציה לא נעימה ללקוחות".

רפאלה מולר, שתיעדה את הזוג, כתבה לאחר מכן בחשבון הפייסבוק שלה כי "גדלתי בגרמניה. מאז שנולדתי שמעתי על סבתא רבתא שלי שנלחמה במחתרת נגד הנאצים". מולר הוסיפה: "תנו לי להבהיר אחת ולתמיד, צלב קרס הוא סמל של שנאה. לא מניפים אותו, לא לובשים אותו, לא משתמשים בו או מגנים עליו בשום צורה".

צלב קרס מועל יד וולמארט

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד