י"ז ניסן התשפ"ד
25.04.2024
נתניהו הטיל את כובד משקלו

הסערה בליכוד: ניסיון הדחת זוהר נכשל

לאחר שהתגבשה הערב בליכוד תכנית להדיח את איש אמונו של היו"ר בנימין נתניהו מתפקידו הרם, ראש הממשלה הטיל את כובד משקלו ומנע את מהלך החתמת הח"כים נגד מיקי זוהר שכתב: "אמשיך לפעול למען אזרחי ישראל, תנועת הליכוד ורה"מ ללא חשש וללא מורא"

הסערה בליכוד: ניסיון הדחת זוהר נכשל
מיקי זוהר צילום: מרים אלסטר, פלאש 90

הרוחות בליכוד ממשיכות לסעור. לאחר שהערב (שלישי) יזם חבר הכנסת שלמה קרעי החתמת ח"כים להדחת יושב ראש הקואליציה מיקי זוהר על ידי בחירה מחדש של יו"ר סיעה וקואליציה בבחירות חשאיות.

על פי הדיווחים, על יוזמת ההדחה חתמו תריסר חברי כנסת, ומייד לאחר הפרסום הופעלו מאמצים במפלגה משרים לצאת בתמיכה פומבית במיקי זוהר, כשהיחידה לתמוך בפומבי הייתה השרה מירי רגב, שכתבה: "חברותיי וחבריי - חברי תנועת הליכוד - זה לא הזמן לפיצולים ולא העת למחלוקות. כוחנו באחדותנו ובהתלכדותנו".

המהלך נבלם מהר, כאשר ראש הממשלה בנימין נתניהו שוחח עם יוזם המהלך שלמה קרעי וביקש ממנו לחדול ממנו ולשמור על הרוחות בתוך הסיעה הבוערת.

קודם לכן, צייץ ראש הממשלה בנימין נתניהו בתגובה לזעם על העונשים שהטיל זוהר על שרים וח"כים בליכוד: "בלי משמעת הליכוד לא יכול למשול, ובייחוד לא בזמן משבר הקורונה. אתמול בישיבת הסיעה שאני אגבה את יו״ר הקואליציה מיקי זוהר בצעדי משמעת שהוא ינקוט. אני מבקש מכל חברי הליכוד לגלות אחריות, להקפיד לשמור על משמעת סיעתית ולחדול מהתקפות מיותרות בתוך הסיעה". כך נתניהו.

זוהר עצמו התייחס לדיווחים ואמר: "לא קיימים 12 ח"כים שחתמו להעברתי מהתפקיד. ברור לכולם שתעשיית הפייק ניוז בתקשורת פועלת נגדי בדיוק כפי שהיא פועלת נגד רה"מ. ‏אני שוב מודה לו על הגיבוי המלא מול יוזמי המהלך בכך שהבהיר להם שמדובר במעשה לא ראוי. ‏אמשיך לפעול למען אזרחי ישראל, תנועת הליכוד ורה״מ ללא חשש וללא מורא".

מיקי זוהר מפלגת הליכוד יו''ר הקואליציה בנימין נתניהו

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד