י"ז ניסן התשפ"ד
25.04.2024

דוגם קורונה: "חתן הבר מצווה היה מרוגש ומופתע, זכינו להביא אור גדול"

מזה מספר שבועות מלווים צוותי מכבי ברוממה את אחת ממשפחות השכונה, השוהה בבידוד ונדרשת לדגימות קורונה רבות • בצל הבידוד, חגגה המשפחה בביתה את בר המצווה של אחד מהילדים – ביום בו נדרש גם להיבדק • דוגמי מכבי הפתיעו את הנער המרוגש, נכנסו עם איחולי שמחה ו'מזל טוב', וציינו יחד איתו את המאורע המרגש

דוגם קורונה: "חתן הבר מצווה היה מרוגש ומופתע, זכינו להביא אור גדול"
חגיגת יום הולדת לחולה קורונה צילום: יח"צ

זה היה עוד יום של בידוד ביתי-משפחתי ארוך, אבל עבור תושב רוממה הצעיר זה דווקא היה בוקר מרגש במיוחד: יום הולדתו ה-13, יום היכנסו לעול מצוות. לאור הקורונה והבידוד הארוך בו שהה יחד עם כל משפחתו, לא התקיים אירוע לציון המאורע, אבל יש מי ששם לב לתאריך המיוחד ובחר לשמוח יחד איתו ועם כל המשפחה: הלוא הם דוגמי מכבי.

"בעוד הצוות נערך לקראת היציאה לדגימה, התברר לנו כי זהו יום הולדתו של החבר הצעיר" מספר מנהל המרכז הרפואי ברוממה, ר' זאב רייכמן, "עדכנו מיד את הדוגמים, והחלטנו להפתיע את המשפחה; הצוות נכנס עם ברכות 'מזל טוב' ופיזר שמחה בכל פינה. כתבנו לו גם מכתב אישי קצר, שאני בטוח שעוד ייכנס לאלבום הבר-מצווה" הוא מספר בחיוך.

"אין לתאר את האושר וההתרגשות" מוסיף גם הדוגם שנכח במקום, "החבר היה מופתע לחלוטין, ושמח כל כך לחגוג את האירוע המרגש עם אנשים נוספים, מעבר לבני משפחתו. השמחה פרצה מעבר לציוד המגן, ונכנסה לכל פינה בבית. זכינו להביא אור גדול".

מכבי שירותי בריאות חולי קורונה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד