י"ח ניסן התשפ"ד
26.04.2024
גורמים בענף הנדל"ן מצהירים:

"גם בקורונה, ההשקעה בשטחי מסחר היא הזדמנות עסקית נדירה"

התקופה האחרונה הינה מהמאתגרות שידע המשק לענפים רבים ובמיוחד לענף ההשקעות והנדל"ן העסקי, כשבמקביל ענף הנדל"ן המסחרי הולך ומשגשג עם תשואה גבוהה ומשתלמת ● רכישת שטחי מסחר מאפשרת למשקיע להנות מהכנסה קבועה, יציבה ובטוחה ובעלת תשואה מכופלת מהשקעה בשטחי מגורים ● ברמת בית שמש ד' הולכת ונבנית שדרת עסקים משגשגת שעתידה להיות אבן שואבת לכל תושבי השכונה והעיר שנמצאת בתנופת התפתחות אדירה

"גם בקורונה, ההשקעה בשטחי מסחר היא הזדמנות עסקית נדירה"
פרויקט הנדל"ן צילום: יח"צ

משבר הקורונה מציב לא מעט אתגרים בפני ראשי המשק, לרבות ראשי ענף הנדל"ן המתמודדים עם האטה בשוק לאור המצב.

יחד עם זאת, כל משבר טומן בחובו גם הזדמנויות עסקיות, ובתחום הנדל"ן ישנם לא מעט הזדמנויות שניתן לנצל דווקא בימים אלו. בכל מצב וגם בעת הקורונה, אנשים ממשיכים להתחתן ולהקים משפחות וכמובן לקנות או לשכור דירות. זהו המצב בכל הארץ בכלל ובבית שמש בפרט, הנמצאת בימים אלו ערב אכלוס של אלפי משפחות בשכונות החדשות שהולכות ונבנות בימים אלו ממש.

גולת הכותרת של העיר היא שכונת רמת בית שמש ד' בה תנופת הבניה בעיצומה, עם מספר רב של שכונות, פארקים רחבי ידיים, מוסדות וכמובן שטחי מסחר. כשם שהצורך במגורים רק גדל עם הזמן, יחד עמו עולה הצורך בשטחי מסחר בשכונה העתידית.

בלב השכונה ההולכת ונבנית, מוקמת שדרת מסחר מרכזית שצפויה להיות מרכז שוקק ופעיל ולהוות מקור הקניות והבילוי של כל תושבי השכונה ואף השכונות הסמוכות. בשדרת המסחר המרכזית  ניתן למצוא חנויות במבחר של גדלים עם אופציות לגלריות כדי לאפשר לכל משקיע לבחור את ההשקעה שמתאימה במדויק לצרכים וליכולות הכלכליות שלו. כך, שבהשקעה של 199,000 ₪ בלבד המשקיעים נהנים מנכס מניב, עם תשואה קבועה, יציבה וגבוהה במיקום אסטרטגי ומבוקש במיוחד.

מומחי נדל"ן מסבירים ששטחי מסחר נחשבים להשקעה בטוחה, יציבה ומהימנה שמקנה הכנסה פסיבית קבועה בהשקעה נמוכה בהרבה מרכישת שטחי מגורים. כאשר השקעה בשטחי מגורים

מניבה תשואה של 3-4% אחוזים בלבד השקעה בשטחי מסחר מניבה תשואה של 9-10%  באופן קבוע וזאת טרם חישוב עניין התייקרות הנכס! נתון זה מצטרף לעובדה כי שטחי המסחר ממוקמים בשכונה חדשה ובעיר שלא מפסיקה להתפתח ולצמוח - דבר שהופך את ההשקעה לכדאית ומשתלמת במיוחד.

ר' שמחה גריידינגר, מנכ"ל חברת 'נתיב פיתוח' שמאחוריה 30 שנות ניסיון ובניית אלפי יח"ד בכל רחבי הארץ מסביר כי ההשקעה בעת הזו בעיר מתפתחת כמו בית שמש, היא השקעה בטוחה שתניב תשואה נאה. "אנחנו מציעים למשקיעים סיור מקצועי ונרחב ברחבי השכונה ובשדרה המדוברת - כדי לחזות במו עיניהם בפוטנציאל הרחב הגלום בהשקעה האטרקטיבית".

עסקאות נדל"ן

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד