י"ז ניסן התשפ"ד
25.04.2024
פעם בשנה

מסיבת יום הולדת במחסני חשמל: חגיגה של מתנות ומבצעים

כבר שנים שרשת מחסני חשמל מובילה בענף מוצרי חשמל בארץ עם מבחר ענק ומבצעים משתלמים • כעת לקראת חגיגת יום ההולדת, הרשת יוצאת במבצעים בלעדיים ומיוחדים בכל הסניפים ברחבי הארץ

מסיבת יום הולדת במחסני חשמל: חגיגה של מתנות ומבצעים
סניף מחסני חשמל צילום: ויקיפדיה

תארו לעצמכם שאתם קופצים למסיבת יום הולדת וחתן יום ההולדת מפנק אתכם במתנות. נשמע מופרך? לא אצל רשת מחסני חשמל. לכבוד חגיגות יום ההולדת של החברה, מחסני חשמל מעניקה ללקוחותיה שלל הנחות ומבצעים של פעם בשנה, כיאה לציון יום זה. ביניהם: מתנה בכל רכישה, חבילות מתחתנים עד 50% הנחה ועוד הפתעות רבות, עם התחייבות למחיר הזול בישראל. הכל בפורמט מיוחד של - שלם היום, קח היום!

מחסני חשמל הוקמה לפני קרוב לשלושה עשורים ומאז, קונספט המחסנים המהפכני הביא לשינוי בכל שוק מוצרי החשמל והאלקטרוניקה. בשנות פעילותה הרבות רכשה לעצמה מחסני חשמל קהל לקוחות נאמן, שהולך וגדל בהתמדה. כיום, עם 41 סניפים בפריסה ארצית, מקריית שמונה ועד באר שבע, מחסני חשמל היא הרשת המובילה בארץ בשיווק מוצרי חשמל ואלקטרוניקה.

כעת, לכבוד חגיגות יום ההולדת של הרשת המציינות את ראשית המהפכה וכאות הוקרה ללקוחותיה הרבים, יוצאת החברה במבצע ייחודי שלא יותיר אתכם בידיים ריקות. כל שנותר לכם הוא לקפוץ לסניף הקרוב לביתכם, לבחור מוצרים מתוך המגוון העצום שמציעה החנות במחירים מוזלים ולקבל את מתנת יום ההולדת. מזל טוב.

לכניסה לעמוד המבצעים לחצו כאן >>

מוצרי חשמל מבצעים חמים יום הולדת

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד