י"ח ניסן התשפ"ד
26.04.2024

החידושים הטכנולוגיים בעולם רפואת החירום: לחצן מצוקה ושעון מצוקה

עולם הרפואה הטכנולוגי של היום נותן מגוון פתרונות, בייחוד לקשישים ומבוגרים, שמקל ומשדרג את חייהם בצורה ניכרת ונותן להם מענה מיידי במידה והם נתקלים במצוקה רפואית

החידושים הטכנולוגיים בעולם רפואת החירום: לחצן מצוקה ושעון מצוקה
חידושים בעולם הרפואה צילום: yayimages

עולם הרפואה הטכנולוגי של  היום נותן מגוון פתרונות, בייחוד לקשישים ומבוגרים. כחלק מהקדמה שמקלה ומשדרגת את חייהם בצורה ניכרת ונותנת להם מענה מיידי במידה והם נתקלים במצוקה רפואית, ישנם חברות בשוק, כגון חברת  My Doctor אשר מפעילות מוקד רפואה פרטית עד הבית  24/7. ניתן להירשם לשירות שלהם ולקבל את שירותי הרפואה ובכללם את השירות של לחצן המצוקה ושעון המצוקה.

מה ההבדל בין לחצן מצוקה לבין שעון מצוקה

אז מה בעצם ההבדל בין לחצן מצוקה ושעון מצוקה? הדומה ביניהם זה ששני מוצרים אלו , אשר מוצעים על ידי חברת My Doctor, עוזרים לכם לקבל טיפול רפואית באמצעות מוקד רפואי 24 שעות ביממה.  אבל בואו נלמד מה ההבדל והשוני ביניהם גם:

לחצן מצוקה
 לחצן מצוקה הינו לחצן, הנמצא בבית, אשר באמצעותו ניתן לפנות למוקד פרטי של שירות רפואה פרטית. הפנייה אל המוקד הרפואי מבטיחה טיפול מהיר במקרה של מצוקה במשך כל ימות השנה  24 שעות ביממה וזאת באמצעות לחיצה פשוטה על כפתור אשר נמצא בבית או על תליון שאתם יכולים לענוד.

שעון מצוקה
 שעון מצוקה הינו מוצר טכנולוגי חדשני אך קל לתפעול. המבוגרים עונדים את השעון על היד כל הזמן, כך שהם יכולים לפנות לקבלת עזרה בכל רגע נתון תוך יצירת קשר עם המוקד הרפואי.  הם יכולים לצאת אתו מהבית שכן יש עליו משדר GPS , וכך ניתן לדעת בכל עת היכן הם נמצאים בעת קריאתם לעזרה.

למי מתאים שעון מצוקה

קשישים עצמאיים הסובלים מדמנציה, ויוצאים החוצה אולם נקלעים למצוקה, יכולים להיעזר מאוד בשעון המצוקה אשר מתריע למוקד ולמשפחתם הדואגת איפה הם נמצאים. כמובן שבמקרה של מצוקה רפואית, המוקד יאתר אותם והעזרה הרפואית תגיע אליהם בצורה מהירה. 

למי מתאים לחצן מצוקה

לחצן מצוקה מתאים לכל אדם. החל מילדים אשר נקלעים למצוקה בבית ועד לקשישים הזקוקים לעזרה רפואית. לחצן המצוקה גם עוזר במיוחד לאוכלוסיות בעלי מוגבלות או בעיות בריאותיות כמו קשישים, חרשים, נכים, אנשים סיעודיים, וכאלה הסובלים מבעיות לב ואונקולוגיה.  הכפתור המצוי בלחצן המצוקה מותאם במיוחד לכל מגבלה ותוכנן בסיוע המטה הארצי לסיוע לבעלי מוגבלויות.

שניהם מצילי חיים

חשוב להבין כי כיום ישנם אמצעים טכנולוגיים, אשר מותאים במיוחד לאוכלוסיות הנמצאות בסיכון, ואשר יכולות להציל את חייהם. פעולה פשוטה של לחיצה על כפתור, ללא כל צורך להרים את הטלפון או לחפש מספר טלפון על מנת להתקשר למישהו בעת מצוקה, נותן שקט ובטחון ובסופו של דבר יכול להציל את החיים של האדם.

לסיכום
לפרטים נוספים על לחצן מצוקה, שעון מצוקה או שירותי רפואה פרטית נוספים, אתם מוזמנים להיכנס לאתר של חברת מיי דוקטור ולהתרשם מהמגוון הרחב של השירותים הרפואיים שהם מספקים. במיי דוקטור תוכלו להזמין טיפול רפואי בתשלום חד פעמי או להירשם כמנויים וליהנות מהטבות רבות.

לחצן מצוקה טכנולוגיה רפואית

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד