ט"ז ניסן התשפ"ד
24.04.2024
ערב תשעה באב

ישי ריבו נדבק בקורונה: "התקופה מאתגרת אותי"

ערב תשעה באב, הזמר והיוצר האהוב בישראל מודיע כי נדבק בנגיף הקורונה. עם זאת הוא אומר לרבבות עוקביו ומעריציו: "כל הלשון הרע שמועבר בשניות ומשאיר נשמות מצולקות ופגועות לשנים והפירוד שמיום ליום נעשה חריף יותר ומפחיד, זה כבר כבד לי על הלב"

ישי ריבו נדבק בקורונה: "התקופה מאתגרת אותי"
הזמר והיוצר ישי ריבו צילום: מתוך פייסבוק

הזמר והיוצר הדתי המפורסם ישי ריבו חלה בקורונה ובחר לשתף בזה את עוקביו בפוסט נוגע ללב שפירסם אמש בפייסבוק.

ישי כבר חלה לפני כמה ימים אך בחר לשתף בכך רק אתמול - ערב ט' באב.

בפוסט מיוחד כתב לעוקביו על התחושות שלו בתקופה האחרונה, "היי חברים שלי, הרבה זמן שלא התראינו, ובכלל כבר הרבה זמן שלא פרסמתי כאן פוסט כזה או אחר. התקופה האחרונה מאתגרת אותי גם בפן האישי בכמה עניינים כמו להיות חיובי לקורונה, ושלילי כלפי השיח ברשתות. ובכלל כל הלשון הרע שמועבר בשניות ומשאיר נשמות מצולקות ופגועות לשנים, והפירוד שמיום ליום נעשה חריף יותר ומפחיד, זה כבר כבד לי על הלב".

"השהות כאן נכונה?", תהה הזמר, וגילה כי הוא התלבט אם לחשוף את העניין ברשת, "את מי זה משרת את הטוב או את הרע?! אם יש בזה תועלת רבה או חיסרון בהסוואה?! אין לי תשובות, אני עדיין שואל את עצמי אם עצם השיתוף הוא נכון, אבל זהו שהייתי חייב לפרוק. יהי רצון שכבר נדע להתאחד בפירוד הזה. כתב ישי.

הזמר בחר להעלות על נס גם את משמעות הימים, ימי החורבן, "ערב ט׳ באב היום בו נחרב פעמיים בית בחירתנו, על שנאת חינם. זה אולי זמן לומר די לשנאה, וזה זמן להרבות אהבה". עוד הוא הוסיף, " לכולם יש טענות וכולם צודקים אבל אם זה מרחיק אותנו יותר אחד מהשני ואין בזה לקח או קבלה לעתיד אז אנחנו משרתים לא את עצמינו, אלא את השנאה והמחלוקת, והאמת שקצת נמאס לנו מזה".

ריבו קרא לעוקביו, "תזכרו תמיד שהבחירה בידינו לבחור בין חיבור לחורבן ובין תכלית לכילוי", ואיחל, "מקווה שנתראה בקרוב מהמצופה בחינת כל יום אחכה לך כי התגעגעתי מאוד מאוד".

את דבריו חתם, "צום קל ומועיל ותדעו שכל הלחץ והבלבול שאנחנו עוברים זה כי אנחנו דור שמועמד לגאולה אוהב מלא ותשמרו על עצמכם, ישי".

ישי ריבו קורונה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 6 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד