ט"ז ניסן התשפ"ד
24.04.2024
לאחר תקופה קשה

סקר TGI לתחנות הרדיו: קול ברמה מזנקת

לאחר תקופה קשה, בה נרשמו ירידות באחוזי ההאזנה, מראה הבוקר הסקר כי תחנת הרדיו 'קול ברמה' סימני התחזקות, ומזנקת מ- 2.7% ל- 4.4, עליה דרמטית של 62 אחוזים.

סקר TGI לתחנות הרדיו: קול ברמה מזנקת
רדיו קול ברמה צילום: יח"צ

סקר TGI לתחנות הרדיו המתפרסם היום, מעלה כי תחנת הרדיו 'קול ברמה' מזנקת ב- 62%, ועולה מ- 2.7% ל- 4.4%. קול חי

לאחר תקופה קשה, בה נרשמו ירידות באחוזי ההאזנה, מראה הבוקר הסקר כי תחנת הרדיו 'קול ברמה' סימני התחזקות, ומזנקת מ- 2.7% ל- 4.4, עליה דרמטית של 62 אחוזים.

בקול ברמה מסבירים כי "בעקבות נגיף הקורונה המשתולל, ובעקבות הגל הראשון והסגר שהוא הביא עמו, אנשים שהו בביתם וחיפשו תוכן להאזין לו. 'אין ספק כי קול ברמה השקיעו המון בתוכן בימי הקורונה ובפרט במחלקת התוכן הקל בניהולו של השדרן עמי מימון, המגיש את התכנית חידודון שהינה תכנית הדגל של הרדיו. אם זה בהופעות, בשידורי הוידאו לילדי ישראל בתכניות 'אורייתא', בתכניות 'סדר העבודה', הבאנו למאזינים את התוכן שהם רצו לשמוע, שהוא תוכן יותר קל, מוסיקלי, שמח, גם בתכנית חידודון היו מספר פרוייקטים מיוחדים לימים אלו, אם זה פרוייקט שעות הלימוד שנשא פרסים יקרי ערך, ונתנה גם במה לזמרים שהופעותיהם הושבתו ב'קבינט הקורונה' בתכנות. זה התבטא גם בשאר התכניות, בהופעות מצולמות ועוד".

עם זאת, נראה כי אחוזי ההאזנה עולים גם בשל העובדה כי התחנה הסדירה את יחסיה עם מפלגת ש"ס, מה שהחזיר מאזינים רבים לתחנה, ונתן תחושה שאם נבחרי התנועה מתראיינים בתחנה, יותר קל להאזין לה.

כזכור, בחודשים האחרונים נרשמה עליה ביחסי ש"ס - קול ברמה, כאשר חברי הכנסת של המפלגה החלו להתראיין בתחנה. השיא היה כאשר יו"ר המפלגה שר הפנים אריה דרעי, הגיע לקבוע מזוזה באולפני הערוץ המוזיקלי החדש של הרדיו 'קול פליי', ואף התראיין למהדורה המרכזית באולפן הוידאו של התחנה.

אולפן הוידאו של 'קול ברמה' נהפך לשם דבר, בו משודרים הופעות, ראיונות, וכן 'מהדורת סוף השבוע' בה מגיעים להתראיין חברי כנסת ושרים מכל קצוות הקשת הפוליטית.

גורם ב'קול ברמה' אומר ל'בחדרי חרדים' "קול ברמה, שהוקם ע"י מרן הרב עובדיה זצ"ל, משמש בית למאות אלפי המאזינים שחזרו הביתה לקול ברמה, וכי הם מבינים כי אין בית אחר לציבור החרדי".

תחנת הרדיו 'קול חי' רושמת אף היא עליה אך מועטה יותר, ועולה מ- 4.2% ל- 4.6% ובימים אלו התחנה נמצאת בתקופת מכרז על השליטה בה.

קול ברמה סקר TGI עמי מימון

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 9 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד