י"ז ניסן התשפ"ד
25.04.2024
בעיצומו של הצום

ליברמן הפתיע: זילברשלג זוכה אצלי להערכה

"אני ומלך זילברשלג חיים בשני עולמות נפרדים ומחזיקים בתפיסות עולם שונות. למרות זאת ישנם דברים רבים בגינם הוא זוכה אצלי להערכה". כך כתב ח"כ אביגדור ליברמן בעיצומו של תשעה באב | איך הגיב זילברשלג למחווה

ליברמן הפתיע: זילברשלג זוכה אצלי להערכה
אביגדור ליברמן/מלך זילברשלג צילום: תומר נויברג/נועם ריבקין פנטון, פלאש 90

יו"ר ישראל ביתנו אביגדור ליברמן שידוע כמי שיוצא נגד כל דבר שריח יהדות ודת נודף ממנו, פרסם היום - יום תשעה באב ציוץ ובו הוא כתב כי הוא אוהב את כוכב הרשת החרדי מלך זילברשלג למרות שהוא חרדי ושונה ממנו.

"‏אהבת חינם", כתב ליברמן. "אני ומלך זילברשלג חיים בשני עולמות נפרדים ומחזיקים בתפיסות עולם שונות. למרות זאת ישנם דברים רבים בגינם הוא זוכה אצלי להערכה: האהבה לארץ, הרצון לראות יותר צעירים חרדים משתלבים והשאיפה לחיות במדינה המאפשרת לכל אחד לבחור כיצד לחיות את חייו".

זילברשלג הגיב לו, כי "‏היצר הציני שבי רצה לשתף את זה ולכתוב "רואה את תגובות המלרלרים ומבקש להזכיר להם שליצמן לא היה מצייץ ציוץ כזה".

היצר המטריל שלי ביקש להתעלם מהציוץ, לשתף את הציוץ הקודם של ליברמן נגד תקציבי הישיבות ולכתוב "ראיתם מה ליברמן צייץ?"

‏היצר הביקורתי שלי ביקש להזכיר לגפני שקורטוב טאקט לא יזיק, שאולי כשמיליונים מאזרחי המדינה נאנקים תחת מלתעות המגפה הכלכלית, זה לא בדיוק הזמן המתאים להתאבד על הטבה כלכלית לעולם הישיבות.

היצר המטורלל שלי רצה פשוט לכתוב "אני אגיב לציוץ הזה תוך 48 שעות".

‏אבל היצר הישראלי שבי נפנף הצידה את כל היתר ובסופו של יום ובסופה של ממשלת האחדות (חח) הזו אנחנו צריכים לחיות פה ביחד. ואם רק היו לנו הצעירים, מבוגרים אחראים במחנות המרכיבים את חיינו כאן, עתידנו היה טוב יותר. קל יותר לזכור לליברמן את הפנית העורף, אני מעדיף לראות בציוץ את הושטת היד. ‏לשם כך הנני כאן.

תודה איווט, כולי תקווה שתצליח להתבונן גם על אחיי כפרט ולא ככלל, כבני אדם ולא כקולות במשחק הפוליטי. זה מה שיהפוך את חיינו כאן לגן עדן. אמיתי. לא כזה שהוא רק ביטוי".

מלך זילברשלג אביגדור ליברמן צום תשעה באב

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 52 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד